Amarok — премєра марки Volkswagen

682

На початку лютого 2010 р. марка Volkswagen Комерційні автомобілі провела в Аргентині міжнародну презентацію моделі Amarok. Цей автомобіль буде оснащений сучасним двигуном TDI з системою Common-Rail. Крім того, Amarok стане новим еталоном для автомобілів свого класу завдяки впровадженню пристроїв активної і пасивної безпеки, а також систем комфорту, використовуваних на легкових автомобілях.


Volkswagen Amarok

Більшість з реалізованих в автомобілі Amarok технологій вперше використовуються в сегменті пікапів середньої вантажопідйомності. До таких нововведень відноситься подвійний турбонаддув для топового варіанти.
На міжнародну арену цей пікап від Volkswagen Комерційні автомобілі вийде спочатку у чотиридверному виконання з подвійною місткою кабіною, що забезпечує комфортне перевезення п’ятьох дорослих пасажирів.

Двухдверна модифікація з одинарною кабіною і подовженою вантажною платформою буде представлена в першій половині 2011 року. З точки зору концепції та стилю, новий Amarok слід сучасним тенденціям в області дизайну Volkswagen DNA. Одна з найбільш виразних деталей — передня частина кузова: горизонтальні фари і грати радіатора з хромованими вставками. Плавна лінія обводу проходить від передньої частини кузова через крила та уздовж бічних стекол, а потім замикається у витончену дугу над відкритою вантажною платформою. При цьому рельєфні бічні поверхні і капот двигуна підкреслюють скульптурні форми Amarok і створюють враження сили і надійності. В задній частині кузова увагу привертає яскравий логотип VW на плоскому стильному задньому борту вантажної платформи. Завершують образ автомобіля задні ліхтарі, що формують неповторний вигляд цієї моделі в темний час доби.

Volkswagen Amarok
Volkswagen Amarok

Двигун biTDI потужністю 120 кВт / 163 к. с. І об’ємом 2,0 л з системою безпосереднього уприскування Common-Rail оснащений регульованим подвійним турбонаддувом, що дозволяє вже при 1500 об/хв досягати максимального крутного моменту 400Н•м. Доповненням до такої потужності є низький середній витрата палива: всього 7,6 л дизельного палива на 100 км (Amarok 4×2).

В якості другого варіанту двигуна з середини 2010 року буде доступний чотирициліндровий двигун TDI потужністю 90 кВт / 122 к. с. Його відмітною особливістю є, крім усього іншого, турбонагнітач із змінною геометрією турбіни. При частоті обертання від 2000 об/хв компактний двигун TDI розвиває крутний момент 340 Н•м. Цей двигун витрачає всього 7,5 л палива на 100 км. Таким чином, обидва двигуни TDI долають утвердився в цьому класі рекордний показник шкідливих викидів і встановлюють новий рекорд: менше 200 г/км Завдяки низькому середньому витраті палива, а отже, значного запасу ходу, перевищує 1000 кілометрів, новий Amarok з будь-якими варіантами двигунів TDI дозволить забути про часті заправках автомобіля. До того ж турбовані дизельні двигуни з безпосереднім уприскуванням відповідають екологічному стандарту Euro-4. Автомобіль Amarok оснащується шестиступінчастою механічною коробкою передач.

За рух автомобіля Amarok відповідають два різних варіанти трансмісії, що надаються на вибір: повний привід, що підключається (4Motion) і задній привід (4×2). Останній відноситься до базової версії і розрахований на клієнтів, які в першу чергу цікавляться особливими характеристиками кузова пікапа і його багатофункціональністю.

Для поїздок по бездоріжжю підходить модифікація Amarok 4Motion з підключається повним приводом. Такий автомобіль оснащується добре зарекомендувала себе в сегменті пікапів кулачковою муфтою. Вона активується після включення режиму повного приводу і забезпечує жорстку зв’язок між осями. Для вирішення найважчих завдань трансмісія додатково оснащується знижувальним редуктором. Це дозволяє не тільки впоратися з самими складними перешкодами при русі по бездоріжжю, але і подолати підйом з кутом нахилу 45 градусів при повному завантаженні автомобіля. Пакет пружин Heavy-Duty з трьома основними і додатковими двома режимами дорожнього просвіту створений з урахуванням новітніх вимог та забезпечує захист від перевантаження, а також комфорт при русі незалежно від ступеня завантаження автомобіля.

Всі повнопривідні версії оснащуються електронним блокуванням диференціала, що реалізується шляхом автоматичного втручання гальмівної системи. Така система підвищує тягу на дорогах з будь-яким покриттям. Крім того, для підвищення стійкості нового Amarok в якості опції пропонується механічна блокування диференціала задньої осі.

Volkswagen Amarok
Volkswagen Amarok

Модель Amarok представлена в трьох варіантах. У базовій версії ставка робиться на чисто механічні та надійні компоненти: управління склопідйомниками, блокування замків дверей і регулювання положення дзеркал здійснюються вручну. Передній бампер, а також ручки і дзеркала не пофарбовані, так що підходять для інтенсивного використання в робочих цілях. У стандартну комплектацію входять регульовані по висоті передні сидіння, заднє сидіння з відкидною подушкою, бардачок з замком і лампа для вантажного відділення. Відмітною деталлю є вбудовані в зовнішні дзеркала антени радіо-та навігаційних систем.
На порядок комфортніше модифікація Amarok Trendline. Вона доповнена забарвленими в колір кузова переднім бампером, ручками дверей, зовнішніми дзеркалами, а також електросклопідйомниками, електроблокуванням замків дверей та електропривід зовнішніх дзеркал. Крім того, в стандартну комплектацію даного варіанту входять магнітола з CD-плеєром, автоматична кліматична установка (Climatic), мультифункціональний дисплей, круїз-контроль, протитуманні фари. Незалежний вигляд автомобіля підкреслюють легкосплавні колісні диски 16 дюймів.

Ексклюзивним варіантом є Amarok Highline. Він включає в себе всі переваги варіанта Trendline, а також пропонує частково хромовані зовнішні дзеркала, хромовані накладки на кузові й у салоні автомобіля, а також пофарбовані в колір кузова розширювачі колісних арок, що дозволяють при бажанні встановити легкосплавні колісні диски 17 дюймів. Крім того, родзинками топової модифікації є приладова панель з кольоровими вставками (залежно від виконання), клімат-контроль (Climatronic), аудіосистема з ще більшою кількістю функцій і високоякісна тканинна оббивка сидінь.

Поряд з багатими стандартними комплектаціями для моделі Amarok створена велика колекція аксесуарів, що включає в себе стильні дуги і пороги, хардтоп, кришку вантажного відділення, а також різноманітні модулі системи кріплень Multiconnect (починаючи з версії Trendline) і величезний вибір легкосплавних дисків.
Просторий салон відрізняється місткістю. Якщо тільки двоє пасажирів, складне заднє сидіння дозволить збільшити багажне відділення.

Довжина вантажної платформи становить 1555 мм, ширина — 1620 мм Корисна площа вантажного відсіку досягає 2,52 квадратних метрів. Ширина автомобіля між колісними арками становить 1222 мм. Цього достатньо, щоб забезпечити можливість завантаження європіддона (1,2 х 0,8 м) у поперечному напрямку. Завдяки значним розмірам: великий висоті бортів (780 мм) і вантажопідйомності до 1,15 т ви можете легко перевозити спортивний інвентар, наприклад квадроцикли. Чотири такелажних петлі в кутах вантажного відділення дозволяють закріпити вантаж. Максимально допустима вага буксируваного причепа становить 2,8 т.

У моделі Amarok використана інноваційна концепція безпеки, новий еталон у своєму класі. Крім фронтальних подушок безпеки водія і переднього пасажира передбачені бічні подушки безпеки, які все ще є рідкістю в даному сегменті. Крім того, встановлюються регульовані по висоті підголовники і триточкові ремені безпеки для всіх бічних сидінь, крім середнього ззаду. Передні ремені безпеки обладнані натягуванням, а з боку водія передбачена система оптичного та акустичного попередження про непристебнутий ремінь.

Численні додаткові системи забезпечують високий рівень активної безпеки: наприклад, в Європі та Росії у базову комплектацію автомобіля входить електронна система підтримки курсової стійкості (ESP). Крім того, у всіх модифікаціях з тягово-зчіпним пристроєм система ESP включає в себе функцію стабілізації причепа. Іншим прикладом служить функція Off-road. Вона активується натисканням кнопки при швидкості до 100 км/ч. При цьому система ESP, електронне блокування диференціалів (EDS), противобуксовочная система (ASR) і антиблокувальна система (ABS) перемикаються в режим роботи, адаптований до умов бездоріжжя. У цьому режимі система ABS значно скорочує гальмівний шлях на поганих дорогах, однак ефективність роботи залежить від якості дорожнього покриття. При швидкості менше 30 км/год при активованій функції Off-road додатково включається асистент руху на спуску, який за допомогою цілеспрямованого гальмування підтримує постійну швидкість на крутих схилах. Вперше водій автомобіля такого класу отримав можливість коригувати швидкість руху в залежності від дорожньої ситуації з допомогою педалей акселератора і гальма навіть при включеному асистент руху на спуску.

Попередня статтяEpson представив принтер з білими чорнилами
Наступна статтяЛазерные бои киев