Найбільший майданчик електронної комерції amazon заблокував 3000 магазинів, які належать 600 китайських брендів.
У чому причина?
Amazon оперативно реагує на порушення політики з боку магазинів. Компанія заявляє про закриття 3000 інтернет-магазинів за систематичні публікації позитивних відгуків.
Подібним чином amazon карає провинилися вже не перший раз, але це блокування є наймасштабнішою за весь час. Разом з тим сінді тай, віце-президент з продажу в азії, заявив, що вона не позначиться негативно на розвитку китайських фірм на майданчику.
Нагадаємо, що боротьбу з платними позитивними відгуками amazon почала п’ять років тому. У компанії заявляють про продовження поліпшення механізмів пошуку інтернет-магазинів, що порушують правила платформи електронної комерції.
Gizmochina