Готелі Москви криза не торкнулася

56

Економічна криза багатьох змусив відмовитися від поїздок, або істотно скоротити витрати на відпочинок. Особливо актуальним це виявилося для туристів, що приїжджають до Москви: якщо закордонні готелі почали знижувати ціни і розробляти програми по залученню гостей, то готелі Москви про подібні заходи навіть не задумалися. Більш того, деякі готелі навіть збільшили вартість номерів. Мало змінилося і ставлення до клієнта: заради інтересу ми обдзвонили близько десятка готелів 2* і 3*. Приблизно в половині з них в голосі адміністратора читалося абсолютна байдужість і навіть небажання спілкуватися з гостями, а у двох – ми натрапили на повну відсутність ввічливості з боку співробітника готелю. Зазначимо, що готелі середньої цінової категорії є найбільш затребуваними серед клієнтів. Але навряд чи потенційним туристам захочеться платити велику суму за огидне якість обслуговування. Окремий момент – часові та грошові витрати: уявіть, що ви живете в іншому місті або країні, і вам потрібно обдзвонити 10 готелів – по міжміського/міжнародного зв’язку.

Але є більш економічний варіант: бронювання через турфірму. Ви тільки телефонуйте – все інше робить менеджер. Туристи, які вперше зіткнулися з такою можливістю, іноді лякаються того, що їх «кинуть», що їм доведеться платити за послуги, що їх не заселять в готель. Щоб перевірити, наскільки це відповідає дійсності, наш кореспондент звернувся в Міську службу бронювання «Альдиана Сервіс». Для чистоти експерименту ми вирішили насправді забронювати номер. І ось найпоширеніші міфи, які ми розвіяли:

Міф 1: послуги служби бронювання платні.
Реальність: послуги міської служби бронювання безкоштовні. Ви телефонуєте, перераховуєте свої вимоги до готелю та номером, відповідаєте на кілька додаткових питань. Вам пропонують кілька варіантів, ви вибираєте. Через годину, максимум два вам телефонує менеджер і повідомляє, підтверджує готель бронювання чи ні. Якщо так – ви платите за проживання, якщо немає – менеджер пропонує інші варіанти.

Плюси: через агентство ви можете забронювати номер за нижчою ціною, ніж на стійці. За рахунок партнерських відносин вам можуть запропонувати хорошу знижку. Крім того, частина номерів викуповується агентством: в готелі вам скажуть, що місць немає, а служба бронювання – запропонує вільні номери в цьому ж готелі.

Міф 2: гроші візьмуть, а номер не забронюють. Потім шукай цю фірму.
Реальність: право на ведення туристичної діяльності мають лише компанії, занесені в Єдиний федеральний реєстр туроператорів. Для внесення до реєстру фірма повинна мати фінансове забезпечення не менше 500 000 рублів (внутрішній туризм). Крім того, готелям нецікаво укладати договір з дрібними невідомими компаніями – так як є великі партнери (наприклад, все та ж «Альдиана Сервіс»), що забезпечують хорошу заповненість номерного фонду.

Плюси: якщо вам потрібні документи для бухгалтерії – вам нададуть повну звітність.

Міф 3: приїдемо в готель, а там скажуть, що взагалі не в курсі, хто і що бронював.
Реальність: от якраз цей варіант можливий при самостійному бронюванні. Як нам сказали в Міській службі бронювання, до них зверталися клієнти, які опинилися в такій ситуації. Бронювали самостійно, бронювання підтвердили, приїхали, а їм від воріт поворот. При замовленні через фірму це виключено.

Плюси: у разі виникнення будь-яких проблем клієнт завжди може подзвонити своєму менеджеру і розбереться в ситуації.

Міф 4: підсунуть найгірше.
Реальність: службі бронювання нецікаво працювати з готелями, які надають низька якість послуг.

Плюси: те ж саме стосується пансіонатів і санаторіїв. Менеджер працює тільки з зарекомендували себе будинками відпочинку і не просто підбере хороший пансіонат, але і запропонує різні варіанти. Особливою популярністю зараз користується Краснодарський край: дешевше, ніж за кордоном, а якість послуг – таке ж. Ще і лікування запропонують.

*Опубліковано на правах реклами