Igtv перейменовано в instagram tv: тепер можна завантажувати 60-хвилинні ролики

12

Компанія проводить ребрендинг igtv на “instagram tv” і позбавляється від ексклюзивного формату відео igtv. Відеоролики, розміщені в основній стрічці instagram, тепер можуть тривати до 60 хвилин-тривалість, яка раніше була зарезервована для відео igtv-і вам більше не доведеться залишати свою стрічку для їх перегляду.

Представник instagram заявив, що додаток igtv, яке тепер називається додатком instagram tv, залишиться “місцем, яке люди відвідують з метою перегляду відео”.

Igtv був представлений в червні 2018 року і, по суті, повинен був стати мобільним аналогом youtube, створивши майданчик для пошуку і перегляду більш довгих відео. Але довший формат так і не прижився. І лише через два місяці в сша з’явився додаток під назвою tiktok.

З тих пір instagram переорієнтував свої зусилля в області відео на конкуренцію з tiktok за допомогою свого формату коротких відео reels. Reels був запущений в серпні 2020 року, і instagram активно просуває його, відводячи йому центральне місце в навігації програми, починаючи продавати рекламу і розміщуючи його в стрічці новин facebook.

Однак у reels все ще є один істотний недолік: він не пропонує чіткого способу виплати грошей творцям контенту, як це роблять youtube і tiktok. Facebook планує виплатити творцям 1 мільярд доларів до кінця 2022 року.