SEO та маркетинг

9-4-2020
Какую роль играет SEO-маркетинг в увеличении трафика с поиска — Центр Медиа Технологий

Під SEO (search engine optimization) розуміється сукупність заходів щодо підвищення видимості сайту в пошукових системах по ключовим пошуковим запитам. SEO – це: пошукове просування; пошукова оптимізація; розкрутка сайту; SEO-оптимізація; просування сайту. Але слід розуміти, що SEO оптимізація – це не миттєвий спосіб залучення клієнтів. Це інструмент на довгострокову перспективу. Тому при виборі даного методу просування, необхідно співвіднести стратегію і тактику. SEO є одним з видів інтернет-маркетингу, тому іноді SEO-оптимізацію називають SEO маркетингом. SEO маркетинг – це оптимізація сайту для пошукових систем (Яндекс, Google) для виведення його на верхні позиції за ключовими словами. Ці слова запитів повинні пов’язані з товаром і компанією. Також хочемо вам порекомендувати ТОП 22 кращі ідеї для власного бізнесу

SEO маркетинг – ефективний інструмент просування, який краще сприймається користувачами, так як вони бачать сайт компанії не в рекламному блоці, а в пошуковику. Це означає, що товар, бренд влаштовують потенційного споживача. Крім того, пошукова оптимізація дозволяє збільшити трафік на сайт щодо безкоштовно. Це і відрізняє даний спосіб просування від контекстної або банерної реклами.

Отримати виконану роботу або консультацію фахівця по вашому навчальному проекту Узнать вартість

Для просування сайту компанія вкладає кошти в початку кампанії, регулярних інвестицій не потрібно, особливо в несильно конкурентних сегментах ринку. Якісна оптимізація дозволяє виводить сайт в ТОП-10, але необхідна комплексна системна робота після первинної оптимізації.

Сайти компаній, що пропонують товари і послуги, переслідують дві основні мети: продажу і нові клієнти. Виміряти обсяги продажів не складає труднощів, складніше оцінити ефект від просування сайту.

Точно виміряти вплив просування на продажу не завжди вдається, тому використовуються проміжні показники:

відвідуваність сайту з переходом з пошукових систем;

позиції сайту в рядках в пошуку по ключових запитах;

дзвінки і звернення з сайту.

Останній показник залежить від відвідуваності сайту і його конверсії, тобто співвідношення числа відвідувачів і заявок. Відвідуваність з переходом з пошуку залежить від позиції сайту в рядках пошукових систем і частотності обраних запитів. Ефективність SEO маркетингу залежить безпосередньо від місця сайту в пошукових машинах. Для точності аналізу зазначені показники слід вимірювати в динаміці.

Актуальність SEO-маркетингу полягає в тому, що зі зростанням частки електронної комерції в житті людей, просування сайтів стає популярним. Метою оптимізації будь-якого сайту є підвищення місця сайту в результатах видачі пошукових систем.

Виділяють три групи методів SEO маркетингу:

білі;

сірі;

чорні.

Розподіл на погані і хороші методи пошукової оптимізації неможливо, оскільки їх ефективність залежить від багатьох факторів: тематика сайту, регіон, зміни в алгоритмах пошукових машин.

Найнадійнішим, але складним і довгим процесом є біла оптимізація сайту. Це дії по створенню нових сторінок сайту, наповнення їх цікавим і актуальним контентом, підгонка внутрішньої посилальної структури, обмін близькими за тематикою посиланнями і створення зовнішніх посилань на сайт.