Що потрібно для створення реклами

Что нужно для создания рекламы
Мережі. Є дві мережі: 1) Пошукова мережа, в яку входить сам пошук Google, його партнери, а також деякі служби google (Картинки, Карти, Купівлі тощо). 2) медійна мережа, яка охоплює мільйони сайтів партнерів google, а також деякі власні проекти google (такі, як Gmail, YouTube, Blogger і т. д.). Вибір мережі при налаштуванні кампанії залежить від цілей рекламної кампанії.
Також хочемо вам порекомендувати матеріали для виготовлення реклами
Ставки і бюджет. В залежності від того, чи хочете ви встановити ставки вручну або автоматизувати процес, платити за кліки або за тисячу показів, тут необхідно вибрати відповідний тип призначення ставок. Бюджет цілком залежить від того скільки ви готові витрачати на рекламну кампанію, в будь-який момент ви можете змінити бюджет кампанії.
Використовувати ключові слова в тексті оголошень. Таким чином підвищується релевантність оголошення, що добре впливає на показник якості, що, в свою чергу, покращує позиції оголошень і знижує вартість кліка. Також коли клієнт вводить відповідний запит ключовому запиту те саме слово підсвічується жирним.
Розширення для оголошень дозволяють включити до оголошення ще більше інформації про ваші товари і послуги. Вони позитивно впливають на якість оголошення, правильно приготовані розширення можуть позитивно вплинути на показник якості і як наслідок зменшити вартість кліка. Розширення оголошення також допомагає збільшити CTR, а також збільшує загальну величину оголошення і робить його більш помітним на тлі конкурентів.
Для того, щоб Google Analytics міг відрізнити трафік з контекстної реклами пошукового трафіку з органічної видачі, необхідно всі посилання з контекстної реклами позначити спеціальними параметрами. Це можна зробити або за допомогою UTM-міток або з допомогою Автоматичної позначки тегами». Для цього в обліковому записі AdWords, у правому верхньому куті необхідно перейти в додаткові налаштування (значок шестерінки) і в «Налаштуваннях аккаунта» в пункті «Відстеження.