Що таке інтернет – реклама

Что такое интернет- реклама
У 2016 році експертне співтовариство офіційно оголосило головними трендами минає блокування докучливих оголошень в інтернеті і пошук нових рекламних форматів. Розширення, приховують нав’язливу рекламу на десктопах і гаджетах, встановили вже більше 600 млн користувачів у всьому світі.
Також хочемо вам порекомендувати матеріали для виготовлення реклами
За даними дослідження PageFair, з 2015 року аудиторія, блокує рекламний трафік мобайл має, збільшилася на 102% і до березня 2016 року склав 298 млн користувачів.
Великою несподіванкою виявилася для нас нова рекламна політика Facebook, про яку соціальна мережа розповіла 9 серпня. Суть її полягає в тому, що Facebook продовжує показувати оголошення в веб-версії сайту навіть тим користувачам, у яких встановлені блокувальники.
Для цього соцмережа змінила рекламні формати, щоб наше і інші схожі розширення не могли ідентифікувати оголошення серед іншого контенту. Щоб пояснити користувачам, чому вони все-таки повинні дивитися рекламу, Facebook розробив систему переваг і на окремій сторінці докладно описав, за якими принципами готується добірка оголошень для кожного з нас. За основу береться інформація з особистого профілю: стать, вік і геолокація та інтереси.
Схожі ситуації з соцмережі виникали і раніше, але ніколи ще вони не набували такого масштабу. Наприклад, влітку минулого року на нас обрушилася лавина листів від користувачів іншої соціальної мережі, що використовують Adblock Plus. Перед запуском відео у них з’являвся банер від партнерів соціальної мережі з наполегливим проханням додати сайт у «білий» список, інакше при працюючому розширенні ролик подивитися було неможливо.
Такі технології, наприклад, можуть у режимі реального часу створювати для рекламного сервера нові псевдоніми, щоб проксі-сервер пропускав оголошення без всяких перешкод. Як тільки блокувальник виявляє махінацію, доменне ім’я оновлюється, і так до нескінченності. Напевно, творці таких сервісів не в курсі, але ми готові до діалогу і можемо пояснити, чому варто було б працювати не проти нас, а разом з нами в інтересах загальної аудиторії.
Як і раніше залишаються люди, які вірять в міфи про блокировщиках. Мовляв, ми нав’язуємо свою систему блокування і продаємо місця в «білому» списку. Ми продовжимо пояснювати, як йдуть справи насправді. ми докладемо максимум зусиль, щоб допомогти користувачам зрозуміти: інтернет існує для них і інструменти, що впливають на якість контенту, не просто є, а й ефективно працюють.