У Москві показали прототипи «е-мобілів»

142

У Москві пройшла прем’єра прототипів трьох «е-мобілів» – купе-кросовера, хетчбека і фургона. Презентація відбулася в павільйоні, побудованому спеціально для нового автомобільного бренду на Тверському бульварі поруч зі столичним офісом «Групи Онексім».

Всі представлені автомобілі оснащені гібридною силовою установкою, до складу якої входить роторно-лопатевий двигун, об’єднаний з генератором, який виробляє струм для живлення приводних електродвигунів. При цьому машини можна заправляти як бензином, так і природним газом (для цього кожна з моделей обладнана відразу двома паливними баками).

Вихідна потужність гібридної силової установки становить 60 кінських сил. Вона може працювати в трьох режимах: «Спорт», «Еко» і «Сніг» (біля фургона спортивний режим відсутній). У «Спорті», за даними спільного підприємства «Е-Авто» (раніше воно називалося «Міський автомобіль»), купе-кросовер здатний розганятися з нуля до ста кілометрів на годину за сім секунд. Хетчбеку для цього необхідно вісім секунд. Всі три модифікації обладнані повним приводом.

Двигун внутрішнього згоряння гібридної системи витрачає 3,5 літра палива на сто кілометрів, однак про якому режимі роботи силової установки йде мова, не уточнюється. Запас ходу при повній заправці обох баків «е-мобіля» з кузовом «фургон» становить 1000 кілометрів, а для купе-кросовера і хетчбека – 1100 кілометрів. При цьому, якщо «е-мобіль» заправляти метаном, то викиди машини відповідають екологічним вимогам стандарту «Євро-5».

Всі прототипи обладнані клімат-контролем, навігаційною системою на базі чіпів ГЛОНАСС і GPS, системою дистанційного запуску і зупинки двигуна, сумісним зі стандартом зв’язку 4G мультимедійним центром з можливістю підключення зовнішніх USB-накопичувачів. Управління всіма функціями «е-мобіля» здійснюється за допомогою сенсорного екрану, розташованого на центральній консолі.

Перший російський завод почне виробництво серійних гібридів в середині 2012 року. Крім того, власник Групи Онексім» Михайло Прохоров, представляючи прототипи, заявив, що складальні майданчики для «е-мобілів» можуть з’явитися і за кордоном, повідомляє Lenta.ru.