Volkswagen представив новий Passat

636

Компанія Volkswagen представила на Паризькому автосалоні-2010 новий Volkswagen Passat. Був розроблений абсолютно новий дизайн, що повторює в передній частині риси оновленого в середині цього року Phaeton. Однак, разом з цим помітний і власний стиль Passat.

Тепер поставляються в комплектаціях: Trendline, Comfortline та Highline Passat пропонує багате оснащення, ніж раніше. Наприклад, комплектація базова версія Trendline у всіх моделях, оснащених турбодизелем, пропонує систему «старт-стоп» і систему рекуперації енергії (в базових комплектаціях з бензиновим двигуном встановлюються опціонально). Всі бензинові та газові двигуни в інших комплектаціях також мають функцію рекуперації енергії.

Крім усього іншого, паралельно з трьома класичними варіантами будуть йти комплектації Passat і Passat універсал Exclusive. В моделі, розробленої Volkswagen R GmbH, за основу взята комплектація Highline. У неї також додатково входять 18-дюймові легкосплавні диски (“Vicenza”), сидіння з високоякісної шкіри з виділеними за кольором швами і кантами, індивідуальний декор з дерева, а також налагодження в дверному отворі з підсвічуванням у стилі Volkswagen Exclusive.

Всі 10 двигунів (потужністю від 77 кВт / 105 л. с. до 220 кВт/300 к. с.) стали економічніше до 19%. «Найменший», при цьому з високим крутним моментом турбодизель (1.6 TDI з 105 к.с. і 250 Нм) витрачає всього лише 4,1 л/100 км. Ці показники відповідають викиду CO2 109* г/км. Зменшення розмірів і такі технології як система «старт-стоп» забезпечують у автомобілів з бензиновому двигуном низькі показники витрати палива. Показовим тут є двигун 1.4 TSI (90 кВт / 122 к. с.); завдяки технології BlueMotion витрата становить 5,8 л/100 км. Відповідне значення рівня викиду CO2 – 138 г /км

Нова модель має нові функції системи безпеки, такі як автоматична функція гальмування City і функція розпізнавання втоми водія, що входить в комплектацію Comfortline і вище. Функція аварійного гальмування реагує як складова частина системи ACC для автоматичного регулювання дистанції в межах швидкості до 30 км/год і допомагає уникнути ДПП, пов’язаних з наїздами. Постійно активна функція розпізнавання втоми водія, вперше застосована в автомобілях Volkswagen, а також у цьому класі. Вона реєструє послаблену концентрацію водія і подає застережливий звуковий сигнал, а також візуальний сигнал рекомендації перервати рух.

Крім того, нововведенням на автомобілі Passat є система Dynamic Light Assist, вже представлена раніше на новому Touareg. Опціональна система Dynamic Light Assist дозволяє в поєднанні з біксеноновими фарами здійснювати рух з постійно увімкненим дальнім світлом. Через камеру система розпізнає зустрічні автомобілі, а також автомобілі, що йдуть попереду, і автоматично затемнює тільки необхідні ділянки. Це забезпечує кращу освітленість дороги майже у всіх ситуаціях. Passat – перший автомобіль в своєму класі, оснащений цією системою. Для автомобілів зі звичайними галогенними фарами є більш простий варіант автоматичного управління дальнім світлом: Тут камера також розпізнає, приміром, зустрічні автомобілі, потім система повністю перемикає дальнє світло на ближній. Як тільки зустрічний автомобіль проходить, включається знову дальнє світло.

Також керованість на поворотах поліпшена за допомогою електронної системи блокування міжколісного диференціала XDS, вперше представленої у Golf GTI. Поряд з системою Lane Assist (асистент утримання смуги руху), встановленої ще на попереднику, автомобіль тепер також оснащується системою Side Assist, попереджуючим за допомогою світлодіодів в дзеркалах заднього виду про наявність автомобіля з боків Passat, тобто в так званій «мертвій зоні». Нова система контролю тиску в шинах, безпосередньо вимірювала його, подає спеціальний для кожного колеса сигнал при можливому падінні тиску. Крім того, інформація про тиск у шинах може також виводитися на приладову дошку.

Система Easy Open: при оснащенні нового Passat функцією Keyless Access (автоматична система відкривання і закривання дверей, а також система запуску) для відкривання багажного відсіку вистачає одного руху ногою під заднім бампером автомобіля. Звичайно, багажний відсік відкривається лише тим, хто має з собою ключ з радиокодом від Passat. Роль інтерфейсу між людиною і машиною в цьому випадку виконує датчик, встановлений на бампері.

Інші нововведення в Passat: задні сидіння, відсувають з багажника, зчіпний пристрій, висуваються натисканням кнопки, а також бічні вікна з безосколкового шумопоглащающего скла. Як і в новому Sharan, тепер у Passat пропонується система допомоги при паркуванні Park Assist II, яка може працювати не тільки з місцями паркування, розташованими паралельно, але також може знаходити шлях до місць паркування, розташованим перпендикулярно дорозі. І останнє, але не менш важливе: система навігації Passat RNS 51 через камеру розпізнає вказівки швидкості і переносить їх на сенсорний екран, розташований в консолі.

Завдяки абсолютно новим дизайном передньої частини, ширина автомобіля тепер складе 1 820 мм, а його довжина – 4 769 мм (в кузові «універсал» – 4 771 мм). Висота кузова для обох варіантів залишиться постійною (седан – 1 474 мм/універсал – 1 519 мм).

Ходові ліхтарі включають в себе 15 світлодіодів. Під фарами і радіатором розташовується лакований бампер, який забарвлюється в той самий колір, що й кузов автомобіля. Нижче розташовується повітрозабірник, обрамлений консолями, які стилізовані під хромовані крила літака. Тут же розташувалися дуже тонкі протитуманні фари. У варіанті виконання Highline, консолі повітрозабірника пов’язує додатковий хромований елемент. Ще нижче розташувався передній спойлер. Як і в гоночних автомобілях, спойлер виконаний у вигляді спліттера. В варіантах виконання Comfortline і вище, при оформленні сплітера також використовуються хромовані елементи.

На нову модель Passat встановлюються чотириклапанні двигуни з прямим уприскуванням. Чотири з них є класичними високотехнологічними бензиновими двигунами. Вони дозволяють розвивати потужність 90 кВт /122 к. с. (1,4 TSI), 118 кВт/160 к. с. (1,8 TSI), 155 кВт. /211 л. с. (2,0 TSI) і 220 кВт/300 к. с. (V6). Топова модель двигуна виконана за шестициліндровій схемою, решта – за четырехцилиндровой. Також можлива установка двигуна на природному газі потужністю 110 кВт / 150 л. с. (1,4 EcoFuel). Альтернативний варіант виконання двигуна 1,4 TSI дозволяє використовувати змішане паливо, що містить до 85% етилового спирту і здатний розвивати потужність 118 кВт / 160 к. с.

На автомобіль також може встановлюватися одна з чотирьох моделей чотирициліндрових дизельних двигунів з турбонаддувом: 77 кВт/105 к. с. (1,6 TDI), 103 кВт/140 к.с. (2,0 TDI і 2,0 BlueTDI), 125 кВт/170 л. с. (2,0 TDI). Автомобілі з двигунами потужністю 105 л. с. оснащуються дводисковим зчепленням, а на авто з V-подібними двигунами об’ємом 3,6 л серійно використовується автоматична коробка передач.

Витрата палива малий. Показовим у цьому плані є Пасат 1,4 TSI з додатковою технологією BlueMotion. При потужності 90 кВт / 122 к. с. він споживає 5,8 л/100 км (тобто 138 г/км CO2).

Низький витрата палива при такому обсязі двигуна був характерний вже для попередніх моделей серії, однак у цей раз конструкторам вдалося також значно знизити витрату палива більш потужних двигунів. Так наприклад, Passat 1,8 TSI (118 кВт / 160 к. с.) тепер витрачає не 7,4 л/100 км, а 6,9 л/100 км. Викиди CO2 становлять 160 гр/км. Не менш значного зниження витрати вдалося домогтися і для двигуна потужністю 211 к. с. (раніше використовувалася модель 200 к. с.): тепер витрата складає 7,2 л/100 км, що на 0,6 л менше, ніж у попередника. Це дозволило скоротити викид CO2 з 183 до 169* гр/км. Знизився також і середня витрата палива топової моделі серії – тепер повнопривідний Пасат V6 300 л. с. витрачає 9,2 л/100 км (раніше 9,8 л). Викид CO2 для даного двигуна склав 215* гр/км

Однією з найбільш примітних моделей середнього класу є Passat EcoFuel – витрата палива у цього автомобіля становить 6,6 м3 природного газу, що на 0,4 м3 менше, ніж у попередника, і відповідає викиду CO2 117 г/км Завдяки подвійного наддуву (за рахунок турбокомпресора і механічного нагнітача – Twincharger) Passat EcoFuel вважається одним з найбільш спортивних автомобілів на природному газі.

Попередня статтяIgtv перейменовано в instagram tv: тепер можна завантажувати 60-хвилинні ролики
Наступна статтяАтмосфера плутона повільно зникає, стверджують вчені