Volkswagen випустив новий Phaeton

108

Volkswagen представив новий Phaeton. Автомобіль пропонується з двома варіантами колісної бази, а також двома варіантами обладнання задній частині салону (тримісне заднє сидіння або два окремих задніх сидіння).


Volkswagen Phaeton

Дизайн всієї передньої частини автомобіля був розроблений заново, включаючи встановлюються серійно біксенонові фари зі світлодіодним адаптивним освітленням. Відповідний вид придбали і нові світлодіодні задні ліхтарі. Серед нових технічних новинок: нова гальмівна система, вперше запропонований у бізнес-класі динамічний асистент освітлення (заснована на контролі за допомогою відеокамери система динамічного регулювання дальнього світла) і навігаційна система, яка за бажанням може інтегрувати в зображення карти дані онлайн-сервісів. Крім того, завдяки встановлюється в якості додаткового обладнання фронтальної камері, Phaeton «бачить» дорожні знаки. Попередження про обмеження швидкості візуалізуються на панелі інструментів (на багатофункціональному дисплеї) і на сенсорному екрані центральній консолі. До того ж, система, до теперішнього часу єдина в світі, здатна розпізнавати і відображати знаки, що забороняють обгін.

В якості силового агрегату пропонується чотири двигуна (один турбодизель і три бензинових). Ці шести , восьми – і дванадцятициліндровий двигуни перекривають діапазон потужностей від 176 кВт/240 л. с. до 331 кВт/450 к. с. В якості шестициліндрового бензинового двигуна в Phaeton встановлюється двигун V6 з безпосереднім уприскуванням (FSI потужністю 206 кВт/280 л. с.). Крім V6 FSI пропонуються бензинові двигуни V8 і W12 (246 кВт/335 к. с. і 331 кВт/450 к. с.). Любителям дизелів Volkswagen пропонує один з найбільш економічних і комфортабельних двигунів V6 TDI (174 кВт/240 л. с.) зі зменшеним з 9,0 до 8,5 л/100 км середньою витратою палива (і відповідно зменшеними до 224 г/км викидів CO2).

Дизайн нової моделі визначає розроблена Вальтером де Сільва, шеф-дизайнер концерну, концепція Volkswagen DNA. Елегантний Phaeton став візуально ширше і могутніше: згідно з концепцією дизайну Volkswagen DNA домінують горизонтальні лінії визначають вигляд моделі. На відміну від всіх інших моделей Volkswagen, що виникли на основі нової концепції до теперішнього часу, в Phaeton використовується не блискуча решітка радіатора чорного кольору, а абсолютно новий хромований елемент. Ця решітка радіатора в значній мірі визначає дизайн нового Phaeton.

Ліворуч і праворуч до решітці радіатора прилягають заново розроблені біксенонові фари головного світла зі вбудованим світлодіодним адаптивним освітленням. В єдиному стилі з гратами радіатора і фарами оформлений і бампер. Навіть в протитуманних фарах тепер використана світлодіодна технологія. Точно також змінився і дизайн задньої частини. Команда дизайнерів вирішила не міняти в цій галузі спочатку класично вивірену, чітку і виразну стилістику Phaeton, а замість цього розробила нові тоновані світлодіодні задні ліхтарі. Крім того, за аналогією з передньою частиною був змінений дизайн заднього бампера. У силуеті автомобіля притягують погляд нові бічні молдинги і більш вузькі світлодіодні повторювачі покажчиків поворотів у зовнішніх дзеркалах заднього виду.

Дизайн салону підкреслять прямими лініями. У салоні є чотиризонна кліматична установка, сидіння з регулюванням у 18 напрямках. Крім версії з тримісним заднім сидінням (5-місний автомобіль) за замовленням можна замовити модель, обладнану двома окремими задніми сидіннями з електрорегулюванням (4-місний автомобіль). Крім того, існує і версія седана Phaeton із збільшеною на 120 мм колісною базою. Пропонуються різноманітні варіанти оздоблення шкірою, матеріалом Alcantara, вставки з цінних порід дерева і такі деталі комплектації, як холодильник або мультимедійна система з програмою Volkswagen Exclusive. Це ж відноситься і до багатофункціонального кермового колеса нового дизайну. Його можна замовити шкіряним або з обробкою шкірою і вставками з цінних порід дерева.

Інтуїтивно зрозуміле управління всіма системами Phaeton повністю передано останньому поколінню радіонавігаційного обладнання (радиосистеме RCD 810 в серійному виконанні та радіонавігаційної системи RNS 810 за замовленням). Керовані, крім іншого, і з допомогою 8-дюймового сенсорного екрану системи утворюють єдиний функціональний блок з системою управління кліматичної установки та мультимедійного обладнання. У новому концерн Volkswagen Phaeton вперше пропонує для оснащеної жорстким диском на 30 Гб радіонавігаційної системи RNS 810 функцію використання інтернет-сервісів Google в якості доповнення до відображення карти. Відповідні дані завантажуються в систему в режимі онлайн за допомогою мобільного телефону, через спеціально створений для цього проксі-сервер. Візуалізація на сенсорному екрані, включаючи доступні об’єкти POI, що відповідає відомим за звичайним Інтернету супутникових знімках сервісу Google Maps, або гібридному зображення карти Google для iPhone. У Phaeton супутникові знімки доповнюються відповідним чином позначеними рекомендаціями навігаційної системи за вибором маршруту.

В оптимальному випадку, завантаження даних в систему відбувається за технологією UMTS. Сам мобільний телефон повністю пов’язаний з системою за профілем remote SIM Access Profile (rSAP). Тим, хто в якості альтернативи хотів би використовувати мобільний телефон (наприклад, iPhone) в режимі гучного зв’язку за профілем Hands Free Profile (HFP), новий Phaeton надає і таку можливість підключення (інтернет-сервіси Google в такому випадку будуть недоступні). Але інформаційна система здатна на більше. Починаючи з цього моменту, Phaeton, завдяки встановлюється за замовленням у сфері внутрішнього дзеркала заднього виду камері, розпізнає дорожні знаки і відображає відповідну інформацію на сенсорному екрані і/або на багатофункціональному дисплеї (між спідометром і тахометром).

До допоміжним системам Phaeton відносяться динамічний асистент освітлення Dynamic Light Assist (система динамічного регулювання дальнього світла), ACC (адаптивний круїз-контроль), система контролю дистанції спереду Front Assist (система контролю навколишнього оточення) і система Side Assist (асистент зміни смуги руху). Крім того, система контролю тиску в шинах забезпечує підвищений стандарт безпеки. Повністю новою розробкою є встановлюваний за замовленням асистент динамічного освітлення. У поєднанні з розміщеною за вітровим склом камерою модулі біксенонових фар дальнього світла залишаються включеними постійно. Просто світловий потік фар перекривається в тих місцях, де система передбачає можливість перешкод для інших учасників дорожнього руху. Завдяки цьому для водія забезпечуються значно кращі умови освітлення і, таким чином, додатковий плюс на користь безпеки і комфорту керування.