Додому Різне Fiat планує новий легкий електромобіль для європейського ринку

Fiat планує новий легкий електромобіль для європейського ринку

Fiat розробляє новий доступний електромобіль (EV), розроблений з урахуванням майбутніх змін у європейському законодавстві. Ця модель заповнить прогалину між ультракомпактним квадроциклом Topolino та стандартними міськими автомобілями 500/Panda, пропонуючи більш практичне рішення для міських умов, зберігаючи конкурентоспроможну ціну. Ключем до цієї стратегії є очікуване затвердження класу транспортних засобів «L7», що заохочує виробництво малих і легких електромобілів.

Транспортний засіб класу L7: нова можливість

Очікується, що ЄС запровадить категорію L7, визначаючи транспортні засоби з повною масою транспортного засобу не більше 400 кг (без урахування ваги акумулятора) і максимальною постійною потужністю 15 кВт (20,1 к.с.). Це дозволить Fiat виробляти більш потужний електромобіль, ніж чотириколісні автомобілі, такі як Topolino та Citroen Ami, пропонуючи покращену продуктивність і запас ходу, залишаючись дешевшим, ніж існуючі невеликі електромобілі, такі як Dacia Spring і Leapmotor T03.

Однак правила L7 також накладають обмеження. Розмір батареї буде обмежений, що, ймовірно, призведе до діапазону близько 110 км, що ідеально підходить для міської їзди, але менш підходить для довгих подорожей. Цей компроміс є навмисним: ЄС прагне заохочувати доступні та екологічно чисті транспортні рішення без прямої конкуренції з більшими електромобілями.

Stellantis і Fiat підтримують законодавчі зміни

Ініціатива щодо створення нового класу транспортних засобів з’явилася після закликів колишнього керівника Stellantis Europe Жана-Філіпа Імпарато до ЄС переглянути свої цілі щодо електромобілів. Імпарато стверджував, що поточні цілі нереалістичні, враховуючи відсутність доступних варіантів, інфраструктури зарядки та споживчого попиту.

Гаетано Торел, нинішній керівник Fiat і Abarth в Європі, повторив цю думку, проводячи паралелі з успіхом автомобілів Kei в Японії. Ці маленькі автомобілі з обмеженим простором домінують на японському внутрішньому ринку, і Торел вважає, що Fiat може повторити цей успіх у Європі. Він очікує сприятливого оголошення від регуляторів ЄС до 10 грудня.

Графік розвитку та конкурентний тиск

Fiat впевнений у своїй здатності швидко вивести на ринок новий електромобіль, можливо, протягом двох-трьох років. Команда розробників на чолі з Гійомом Клерком прагне обійти китайських конкурентів, які зараз домінують у сегменті бюджетних електромобілів.

Позиція Fiat як провідного бренду в європейському А-сегменті (малі автомобілі) дає йому значну перевагу. Як сказав Торел, «Fiat — майстер міських автомобілів». Нещодавній успіх компанії в прискоренні 500 Hybrid від концепції до виробництва демонструє її гнучкість і ефективність.

Зрештою, стратегія Fiat залежить від схвалення регуляторних органів та його здатності задовольнити зростаючий попит на доступну та екологічно чисту міську мобільність. Новий легкий електромобіль є продуманим кроком, спрямованим на збереження домінуючого положення на ринку в автомобільному ландшафті, що швидко змінюється.

Exit mobile version