Компанія Porsche продовжує розширювати межі продуктивності на трасі з останньою ітерацією 911 GT3, яка тепер вдосконалена агресивно ефективним комплектом Manthey. Двигун залишився незмінним, але вдосконалення аеродинаміки та підвіски призвели до приголомшливого скорочення часу проходження кола на Нюрбургрингу на 2,76 секунди – доказ того, що невеликі вдосконалення дають великі результати. Комплект, який буде доступний у США наступної весни, навіть не анулює заводську гарантію, що свідчить про довіру Porsche до техніки Manthey.
Аеродинамічне домінування
Найпомітнішою зміною є аеродинамічні диски на задніх колесах, які створюють вражаючий асиметричний вигляд, а під ними використовуються відповідні ковані колеса. Полегшений комплект коліс зменшує вагу на 5,97 кг порівняно зі стандартною конфігурацією, класична економія ваги для перегонів. Крім того, Porsche і Manthey переробили всю нижню частину автомобіля.
Переглянута нижня частина тепер функціонує як величезний аеродинамічний елемент. Нові обертові лопатки простягаються майже на півтора метра, більше ніж на метр більше, ніж у попередньому наборі, а кришка вирівнює вантажну зону для максимального потоку повітря. Заднє крило ширше з додаванням бризковика, а дифузор збільшений для ще більшої притискної сили.
Обладнання, готове до треків
Підвіска повністю регулюється за допомогою чотирипозиційних койловерів, які можна регулювати без інструментів. Плетені сталеві гальмівні лінії покращують відчуття педалі та стабільність під час інтенсивного використання. Додаткові шини Michelin Pilot Sport Cup 2 R (255/35 ZR20 спереду, 315/30 ZR21 ззаду) забезпечують чудове зчеплення. Ці добавки не просто косметичні; комплект генерує до 539 кг притискної сили в гусеничній конфігурації – майже вдвічі більше, ніж у дорожній версії.
Підтверджено на Нюрбургрингу
Під керуванням чемпіона DTM Айханкана Гювена оновлений 911 GT3 із комплектом Manthey досяг часу кола 6:52,9 на Нюрбургрингу. Це підтверджує ефективність удосконалень у реальних умовах. Мажоритарне володіння Manthey Porsche з 2013 року демонструє прихильність до покращення продуктивності треків на заводському рівні без необхідності сторонніх модифікацій.
Вартість і доступність
Наступної весни комплект Manthey буде доступний у більш ніж 40 сертифікованих дилерів Porsche у Сполучених Штатах. Ціна ще не оголошена, але попередній пакет для 992.1 починався з 57 300 доларів (плюс 15 500 доларів за колеса). Комплекти Manthey для GT3 RS і старіших моделей GT2 RS коштують ще дорожче: 116 160 і 113 140 доларів відповідно, без урахування податків і встановлення. Ці цифри підкреслюють преміальну ціну за надзвичайну продуктивність.
Комплект Manthey — це не лише швидший час кола; це про Porsche, який демонструє, що завжди можливо вичавити більше продуктивності з платформи, яка вже вважається майже ідеальною.
