Додому Останні новини та статті Ринок електромобілів США стикається з гострою нестачею доступних моделей: генеральний директор Rivian...

Ринок електромобілів США стикається з гострою нестачею доступних моделей: генеральний директор Rivian б’є на сполох

За словами генерального директора Rivian Р. Дж., ринок електромобілів (EV) у Сполучених Штатах страждає від серйозної нестачі доступних варіантів. Скарінга. Хоча покупці мають сотні варіантів автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, привабливих електромобілів все ще бракує, особливо в середньому ціновому діапазоні. Цей дисбаланс є основною причиною повільних темпів впровадження електромобілів у США, які наразі становлять лише 8%.

Цінова різниця та обмежений вибір

Нові дані COX Automotive підтверджують ціновий розрив: середня вартість нового автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння становить 49 814 доларів США, тоді як середній електромобіль коштує 58 638 доларів США. Скарінг стверджує, що ця преміум-клас у поєднанні з обмеженим асортиментом відштовхує багатьох потенційних покупців. Він зазначає, що споживачі в Європі та Китаї насолоджуються конкурентоспроможним ринком із багатьма варіантами електромобілів, тоді як США пропонують «менше п’яти чудових варіантів» за ціною, порівнянною з типовою ціною нового автомобіля.

Tesla залишається сама

Наразі Tesla є єдиним виробником, який пропонує широко доступні електромобілі за ціною нижче 50 000 доларів. Model Y доступна нижче цього порогу, а Model 3 починається ще з нижчої ціни приблизно в 40 000 доларів. Скарінг підкреслює, що це не ознака здорового ринку, а скоріше відображення критичної нестачі життєздатних альтернатив. * «Якщо ви подивитеся на це з точки зору споживача, у вас є 300 різних варіантів двигунів внутрішнього згоряння за такою ціною або нижче, і, можливо, лише один дійсно переконливий варіант електромобіля», — сказав він на конференції Fortune Brainstorm AI.

Глобальний контраст

Ситуація в США різко відрізняється від ринків Європи та Китаю. Європа виграє від насиченого ринку електромобілів такими відомими виробниками, як Volkswagen, BMW і Mercedes, а також зростаючої конкуренції з боку китайських імпортерів. Тим часом Китай є найбільш конкурентоспроможним ринком електромобілів у світі, де такі бренди, як BYD, Nio, Xpeng, Leapmotor і Xiaomi, агресивно змагаються за частку ринку.

Розвиток вітчизняного виробництва як вихід

Scaring підтримує політику, яка заохочує внутрішнє виробництво електромобілів, що відповідає зусиллям адміністрації Трампа повернути галузь у країну. Його аргумент полягає в тому, що розширення виробництва в Сполучених Штатах знизить витрати та розширить діапазон доступних моделей електромобілів. Майбутній позашляховик Rivian R2 із цільовою стартовою ціною 45 000 доларів США позиціонується як майбутнє рішення цієї проблеми.

Відсутність доступних електромобілів у США залишається основною перешкодою для масового впровадження. Поки на ринок не вийде більше виробників з конкурентоспроможними цінами, перехід на електромобілі, ймовірно, триватиме повільними темпами.

Exit mobile version