Чи зможе ШІ спроектувати ваш наступний автомобіль? Chery так вважає

12

Китайський автовиробник Chery збирається зробити великий крок у дизайні автомобілів: система штучного інтелекту (ШІ) керуватиме всім процесом, від початкових ескізів до остаточних проектних документів. У той час як більшість автовиробників уже використовують штучний інтелект для виконання певних завдань, таких як оптимізація аеродинаміки або моделювання краш-тестів, головний інженер Chery Девід Лу бачить майбутнє, де штучний інтелект повністю візьме на себе владу.

«У нас є пропозиції дозволити штучному інтелекту спроектувати [весь] автомобіль», — сказав Лу CarExpert в ексклюзивному інтерв’ю в штаб-квартирі Chery в Уху. “Усі хочуть це побачити. Це все ще на стадії концептуальної розробки… Якщо ми просто дозволимо цьому… просто дозволимо штучному інтелекту зробити це і подивитись, що станеться”.

Ідея радикальна: передати штучному інтелекту повні дані від клієнтів про їхні вподобання, інженерні вимоги та параметри дизайну, а потім відійти й подивитися, що станеться.

«У нас є вся інформація з відгуків клієнтів, і якщо ми поставимо всі вимоги — початкові інженерні вимоги та попросимо результатів — ми зможемо використовувати ШІ для всього процесу», — пояснив Лу. «Тож це лише ідея».

Незважаючи на те, що ця ідея ще не реалізована, цей експеримент є сміливим кроком до інновацій на основі ШІ в автомобільній промисловості. Chery не просто грає в теорію; вони активно використовують ШІ для оптимізації дизайну компонентів і аеродинаміки своїх поточних моделей.

«Штучний інтелект безсумнівно бере участь у нашому процесі зараз, але він все ще не замінює людський дизайн», — уточнив Лу. «Ми використовуємо ШІ як помічника для підвищення ефективності та якості процесу оптимізації за допомогою автоматизованого проектування (CAE) і обчислювальної динаміки рідин (CFD)».

Він наводить приклади застосувань штучного інтелекту в таких сферах, як динаміка автомобіля, цифровий дизайн і навіть налаштування підвіски, демонструючи, як він може надавати цінні дані, керовані даними, до того, як будуть створені фізичні прототипи.

Однак Лу підкреслює, що деякі аспекти процесу все ще вимагають людського досвіду. Тонке налаштування параметрів шасі значною мірою залежить від досвіду та інтуїції інженерів — навичок, які штучний інтелект ще не може повністю відтворити.

«Це речі базуються на досвіді та знаннях, але штучний інтелект точно може допомогти дати нам відправну точку та напрям».

Амбіції Chery зі штучним інтелектом виходять далеко за межі дизайну автомобіля. Вони також розробляють низку роботів у рамках свого підрозділу AiMOGA, включаючи гуманоїда під назвою Mornine, який потенційно міг би виставляти автомобілі Chery у виставкових залах, і Argus, собаку-робота, призначену для спілкування з літніми або самотніми людьми.

Хоча перспектива автомобіля, повністю розробленого на основі штучного інтелекту, може здатися футуристичною, дослідження Chery у цій галузі натякають на трансформаційний потенціал штучного інтелекту в автомобільній промисловості — майбутнє, де машини співпрацюватимуть з людьми, щоб переосмислити, як ми проектуємо та взаємодіємо з автомобілями.