General Motors подвоїла свої зусилля з підтримки двигунів внутрішнього згоряння, незважаючи на амбітні плани домінувати на ринку електромобілів. Нещодавно автовиробник оголосив про великі інвестиції в розмірі 888 мільйонів доларів США для розробки нового покоління компактних двигунів V-8, і нові звіти показують, що потужна лінійка буде представлена у двох варіантах об’ємом 5,7 і 6,6 літра.
Це не просто оновлення; це демонструє зобов’язання GM зберегти двигуни V-8 актуальними протягом багатьох років. Ходять чутки, що пікапи Chevrolet Silverado 1500 оснащуватимуть меншою 5,7-літровою версією, яка підкреслює економічність палива без шкоди для тяги. Тим часом більший 6,6-літровий двигун, ймовірно, буде призначений для спортивних автомобілів, таких як Corvette, майбутніх седанів CT5 та інших моделей з високою потужністю.
Поки характеристики потужності залишаються в таємниці, GM обіцяє значне збільшення потужності разом із покращеною економією палива та зменшенням викидів. Виробник каже, що це досягнуто завдяки «новим інноваціям у згорянні та управлінні теплом».
Поточний 5,3-літровий V-8 видає 355 кінських сил і 383 фунт-фут крутного моменту, тоді як більший 6,2-літровий двигун видає 420 к.с. і 460 фунтів-футів. Версії з наддувом, такі як ті, що є на Escalade-V, виробляють вражаючі 682 к.с. і 653 фунт-фути.
Ці нові двигуни V-8 планується впровадити в повнорозмірні пікапи в 2027 році. Це значне оновлення нинішнього компактного V-8 п’ятого покоління, представленого в 2013 році, який оснащував багато моделей GM протягом останнього десятиліття. Ця значна прихильність до двигунів внутрішнього згоряння слідує за інвестиціями GM у розмірі 579 мільйонів доларів США у завод Flint Engine Operations, призначений для виробництва цих нових двигунів V-8.
Це рішення виглядає суперечливим, враховуючи зобов’язання GM продавати лише автомобілі з нульовим рівнем викидів до 2035 року. Однак повільний перехід до електромобілів і постійний споживчий попит на автомобілі з бензиновими двигунами вказують на те, що двигуни внутрішнього згоряння все ще займають сильну нішу на ринку, принаймні в доступному для огляду майбутньому.
Зрозуміло, що GM прислухається до своїх клієнтів, і ці потужні двигуни V-8, ймовірно, продовжуватимуть працювати протягом багатьох років — можливо, навіть після 2035 року.
