Mercedes-Benz готується випустити дешевшу електричну версію седана CLA в Китаї, націлену на бюджетних покупців, які хочуть потрапити на ринок розкішних електромобілів. Нова модель, яка називається CLA 260 L, обіцяє конкурентоспроможний асортимент і вдосконалене обладнання порівняно з дорожчою версією CLA 300 L.
CLA 260 L оснащений літій-залізо-фосфатним (LFP) акумулятором ємністю 60 кВт/год, на відміну від літій-іонно-нікель-кобальт-марганцевих акумуляторів, які є в CLA 300 L. Незважаючи на те, що це призводить до невеликого скорочення запасу ходу до 600 кілометрів за китайським циклом CLTC, ця цифра все ще вражає для щоденної їзди та тривалих подорожей. Використання акумулятора LFP також допомагає зменшити вагу автомобіля до 2005 кг проти 2020 кг для CLA 300 L.
Потужність подається від одного електродвигуна потужністю 165 кВт – це на 35 кВт менше, ніж у CLA 300 L. Різниця в потужності відповідає позиціонуванню CLA 260 L як більш доступного варіанту, який жертвує деякою продуктивністю заради нижчої ціни. Ця стратегія відображає загальну тенденцію на ринку електромобілів, де автовиробники все частіше пропонують моделі з різною ємністю акумулятора та конфігурацією двигуна, щоб задовольнити потреби покупців з різним бюджетом.
Випуск CLA 260 L у Китаї стратегічно спланований, оскільки Mercedes-Benz прагне зміцнити свої позиції на найбільшому світовому ринку електромобілів. Відзначимо, що виробнича лінія CLA EV, побудована на платформі Mercedes-Benz Modular Architecture (MMA), виробляється виключно Beijing Benz. Модель має унікальну особливість для китайського ринку: колісну базу було подовжено на 40 мм порівняно з міжнародною версією, що максимізує простір на задніх сидіннях і відповідає місцевим уподобанням.
CLA 260 L має деякі дизайнерські риси з його дорожчим варіантом, включаючи стильну чорну передню панель із решіткою радіатора Triple Star у стилі Matrix і світлодіодною світлодіодною смугою на всю довжину, що з’єднує фари. Ззаду є спойлер у формі обтічника та витончені задні ліхтарі на всю довжину, які утворюють характерний візерунок зірок.
Всередині CLA 260 L зберігає ключові елементи своєї дорожчої версії, включаючи 10,25-дюймову цифрову панель приладів і 14-дюймовий центральний сенсорний екран із програмним забезпеченням MB.OS, що працює на чіпі Qualcomm Snapdragon 8295. Однак у ньому можуть бути відсутні деякі камери допомоги водієві, які спочатку були присутні в CLA 300 L, що потенційно обмежує доступ до розширених функцій ADAS на основі Momenta, таких як «міська навігація на автопілоті» (NOA) Momenta.
Стратегія ціноутворення на CLA 260 L буде під увагою, оскільки очікується, що вона буде нижчою від поточної позначки CLA 300 L у 249 000 юанів (34 900 доларів США). Цей крок підкреслює бажання Mercedes-Benz запропонувати більш доступний початковий рівень у своїй лінійці електромобілів, орієнтуючись на ширше коло споживачів на швидко зростаючому китайському ринку електромобілів.
