Відродження класики від Renault: виклик для європейських автовиробників

23

Трохи більше ніж за рік Renault зуміла зробити справжню революцію, перетворившись із виробника функціональних, але посередніх автомобілів у улюбленця європейського ринку малолітражних автомобілів. Ця зміна напрямку почалася з випуску Renault 5, який був сприйнятий як успішне відродження його культового попередника. Цей успіх продовжився з ще більш практичним і не менш популярним Renault 4, який обіграв Ford Puma під час дорожніх випробувань минулого літа.

Тепер Renault подвоює ностальгію з останнім доповненням до свого ретро-портфоліо: Renault Twingo. Хоча оригінальна модель так і не потрапила на британський ринок, сучасний варіант уже привернув увагу завдяки своїм компактним розмірам, чарівному дизайну та яскраво вираженій вінтажній естетиці. Завдяки розумній батареї та силовому агрегату цей крихітний хетчбек готовий стати ще однією історією успіху продажів Renault.

Це повернення до ретро-краси від Renault ставить серйозний виклик для інших європейських автовиробників. Зокрема, Volkswagen Group, яка історично домінувала в сегменті малих автомобілів з такими моделями, як Polo, перебуває під значним тиском. Консервативний ID.Polo – електричний суперник Volkswagen – повинен бути справді винятковим, якщо він хоче конкурувати зі стрімкою популярністю Renault 5. Cupra розраховує на стильний і спортивний Raval, щоб підтримувати його тенденцію до зростання, тоді як SEAT залишається на узбіччі, доки м’які гібридні технології не відродять його моделі Ibiza та Arona у 2027 році.

Тиск не тільки на Volkswagen; Успіх Renault також викликає питання у Stellantis. Чи зможе автомобільний гігант подолати свої недавні невдачі, пов’язані з погано проведеними запусками, і скористатися потенціалом своїх маленьких автомобілів, таких як Citroen C3 і Fiat Grande Panda? Майбутні Peugeot 208 і Vauxhall Corsa, обидва прагнуть стати ключовими гравцями на ринку електричних суперміні, зіткнуться з важким випробуванням нової динаміки Renault.

Наразі рецепт перемоги Renault полягає в тому, щоб завойовувати серця ностальгічним дизайном і пропонувати переконливі маленькі автомобілі. Тепер компанії потрібно зосередитися на перетворенні цього успіху на позашляховики середнього розміру: Austral і Rafale. Додавання того самого бажаного золотого пилу R5 у ці моделі може стати ключем до зміцнення домінування Renault у швидко мінливому автомобільному світі.