Honda CR-V TrailSport: стильний крок у пригоди

21

Позашляховики, подібно хвилі, захлеснули автомобільний ринок. Практично кожен виробник пропонує посилені версії своїх компактних, середніх і великих кросоверів. Одні заглиблюються в оффроудную тематику, створюючи монстри, здатні підкорювати бездоріжжя і долати кам’янисті стежки, а інші просто додають кілька деталей для створення ілюзії готовності до пригод.

Honda, вже маючи в своєму арсеналі моделі Pilot, Ridgeline і Passport TrailSport, розширює свою присутність в цьому сегменті, представляючи новий CR-V TrailSport. Що ж він пропонує і чи вартий він уваги?

Honda CR-V TrailSport спереди

TrailSport: Сходи до бездоріжжя

TrailSport-це фірмовий знак Honda для позначення моделей, орієнтованих на помірне бездоріжжя. Цей підхід схожий з лінійкою Subaru Wilderness або позашляхової комплектацією Toyota TRD. У випадку з Passport TrailSport Honda дійсно наполегливо працювала над посиленням конструкції, покращуючи важелі управління, маточини та Кріплення підрамника, підвищуючи загальну стійкість позашляховика. Навіть передбачено захист від підноса.

Ridgeline і Pilot, в свою чергу, отримали пластини захисту днища, спеціальні камери для роботи на бездоріжжі і переналаштовану підвіску. Всі ці моделі оснащені інтелектуальною системою повного приводу Honda VTM-4 з регулюванням крутного моменту.

TrailSport: більше стилю, ніж субстанції?

Honda CR-V TrailSport сзади

У випадку з Cr-V TrailSport, Honda пішла трохи іншим шляхом. Замість радикальних змін в конструкції, акцент зроблений на зовнішньому вигляді і додаванні ряду корисних функцій. Отже, що ж отримали покупці?

  • Стильний дизайн:Сріблясті елементи обробки на колесах, рельєфні підголівники, що додають характер.
  • Технологія:Система контролю спуску з пагорба, що забезпечує впевнений рух по крутих схилах, і комплект вседорожних шин Continental CrossContact, що поліпшують зчеплення з дорогою.
  • Комфорт:Рульове колесо з підігрівом, зручний електропривод дверей багажника і нова, 10,2-дюймова цифрова приладова панель (новинка для CR-V 2026 року випуску).
  • Помаранчева підсвітка:Яскравий акцент, що додає спортивності і виділяє TrailSport в темний час доби.
  • Покращена система контролю тяги:Тепер повнопривідні моделі CR-V забезпечують більш надійне зчеплення з дорогою навіть при низькій швидкості (менше 9 миль/год) в складних умовах.

Тест-драйв: наскільки TrailSport готовий до пригод?

Незважаючи на відсутність серйозних змін в конструкції, CR-V TrailSport здатний впоратися з помірним бездоріжжям. Тестові заїзди по спеціально підготовлених трасах, організованим Honda, продемонстрували, що з правильним позиціонуванням автомобіля і деякою часткою обдуманості, CR-V може долати невеликі підйоми і перешкоди. Головну роль тут відіграє інтелектуальна система контролю тяги, ABS і вміле керування автомобілем.

Однак, якщо говорити про серйозне бездоріжжя, TrailSport не є ідеальним вибором. Оцінюючи знизу, стає очевидним, що автомобіль недостатньо захищений для подолання складних маршрутів, таких як лісові дороги або скелясті стежки, без ризику пошкодження.

Проте, варто відзначити відмінну роботу підвіски – завдяки цільної конструкції кузова – і бортових систем, непомітно керуючих зчепленням з дорогою. Система контролю спуску з пагорба працює плавно і передбачувано, а складні ділянки маршруту, з максимальною гнучкістю, долаються відносно легко.

Недоліки та альтернативи

Мінус:

  • Зовнішність важливіше функціоналу:Основний акцент зроблений на зовнішньому вигляді, а не на реальному поліпшенні позашляхових характеристик.
  • Відсутність підйомної підвіски:Кліренс залишається на колишньому рівні, що обмежує можливості автомобіля на складних маршрутах.
  • Відсутність додаткового захисту днища:Без неї TrailSport ризикує пошкодити важливі вузли і агрегати на бездоріжжі.

Конкурент:

  • Subaru Forester Wilderness
  • Toyota RAV4 TRD Off-Road
  • Jeep Cherokee Trailhawk

Підсумок

Ціна питання:CR-V TrailSport поверне вам 40 650 доларів. Він доступний лише з гібридною повнопривідною силовою установкою Honda потужністю 204 кінські сили. За свої гроші ви отримуєте стильний зовнішній вигляд, ряд додаткових функцій і відчуття готовності до пригод.

Це не повноцінний 4×4, але посилений CR-V цілком підходить для нескладного походу і помірного бездоріжжя. Якщо ви шукаєте автомобіль, який буде виглядати готовим до пригод і здатний впоратися з легкими маршрутами, CR-V TrailSport може стати хорошим вибором.

Интерьер Honda CR-V TrailSport

Попередня статтяЕдинственный в мире четырехцилиндровый двигатель с двойным турбонаддувом: Безумие от Subaru
Наступна статтяKoenigsegg Sadair’s Spear: феноменальний рекорд швидкості на фестивалі Goodwood