У США продається вже понад півсотні різних трирядних позашляховиків. Це говорить багато про що: американці обожнюють просторі, сімейні автомобілі, здатні вмістити всю сім’ю і їх багаж. Але електрична революція в цьому сегменті тільки набирає обертів. Довгий час електромобілі з трьома рядами сидінь були рідкістю, дорогими і не завжди пропонували бажаний рівень комфорту та продуктивності.
Hyundai Ioniq 9-сміливий крок у майбутнє
Тепер З’явилася Hyundai Ioniq 9. Слідуючи успіху корпоративного побратима-Kia EV9 – цей трирядний електромобіль, побудований на глобальній модульній платформі з електроприводом (E-GMP), від Hyundai, став справжнім проривом. Автомобіль виглядає зухвало і сучасно, як ніби зійшов зі сторінок науково-фантастичного фільму.
Зовнішній дизайн Ioniq 9-це поєднання футуристичних ліній і сміливих рішень. Виразні світлодіодні фари, широка решітка радіатора (хоча і декоративна, в електромобілі вона виконує функцію повітрозабірника для охолодження компонентів) і чіткий силует кузова створюють неповторний образ. Деякі можуть вважати задню частину трохи кутовою, але в цілому дизайн Ioniq 9 справляє сильне враження.
Салон Ioniq 9 вражає своїм мінімалізмом і чистотою ліній. Два 12,3-дюймових екрану, один для приладової панелі і другий для мультимедійної системи, домінують в інтер’єрі. Сріблястий алюмінієвий декор приладової панелі додає нотку розкоші, хоча деякі можуть вважати це суперечливим. Залежно від комплектації, обробка салону може бути виконана з тканини або штучної шкіри. У тестованому автомобілі calligraphy з максимальною комплектацією використовуються преміальні матеріали на всіх трьох рядах, надаючи салону відчуття дорогого і продуманого простору.
Але справжня пишність Ioniq 9 прихована від очей. Автомобіль оснащений акустичним багатошаровим склом першого і другого ряду, а також активною системою шумозаглушення. На швидкості 70 миль на годину на автомагістралі Ioniq 9 працює практично безшумно – навіть шум вітру, типовий для багатьох електромобілів, тут практично непомітний. Це створює атмосферу умиротворення і дозволяє насолоджуватися поїздкою, не відволікаючись на сторонні шуми.
Продуктивність і запас ходу: вражаючі показники
Стандартний запас ходу в 335 миль для базової моделі S дозволяє Ioniq 9 обійти багатьох конкурентів у цьому відношенні. Навіть версія з двома моторами і комплектацією Calligraphy, що пропонує 422 кінські сили, володіє запасом ходу в 311 миль – це дійсно вражає. Саме таке поєднання потужності і дальності ходу робить Ioniq 9 ідеальним вибором для далеких поїздок.
Важливо відзначити, що Ioniq 9″ з коробки ” підтримує стандарт зарядки Північної Америки (NACS), що дозволяє підключатися до будь-яких станцій Tesla Supercharger. Це значно спрощує процес зарядки і розширює можливості для подорожей.
Недоліки, які варто враховувати
Деякі комплектації можуть здатися дорогуватими. Як і у випадку з дизайном, сприйняття салону суб’єктивно. Срібляста обробка приладової панелі і дверних панелей може не всім сподобатися. Плоска, мінімалістична приладова панель може також здатися бюджетною.
Залежно від комплектації, ціна на Ioniq 9 може значно зрости. Вартість SE становить 64 365 доларів, SEL – 67 920 доларів, Limited – 72 850 доларів, тестована каліграфія – 76 590 доларів, а повністю завантажена модель Calligraphy – 79 090 доларів. Купівля повністю завантаженої моделі, яка може коштувати близько 80 000 доларів, може викликати у деяких людей здивування.
Вердикт: гідний конкурент в сегменті електричних позашляховиків
Hyundai Ioniq 9-це інноваційний і стильний електричний позашляховик, здатний запропонувати своїм власникам комфорт, продуктивність і дальність ходу. Хоча дизайн може здатися суперечливим, а ціна може виявитися високою, Ioniq 9, безумовно, є одним з лідерів у сегменті електричних позашляховиків з трьома рядами сидінь.
Конкурент:
- Rivian R1S
- Cadillac LYRIC
- Kia EV9
- Tesla Model X