Новий головний дизайнер Polestar, Максиміліан Міссоні Ромерс, має чітке бачення шведського виробника електромобілів: еволюція, а не революція. Перейшовши з Audi, де він очолював відділ зовнішнього дизайну зі 150 осіб, Ремерс тепер керує меншою командою з 61 людини в Гетеборзі.
Цей крок стосується не лише звикання до меншої робочої групи; мова йде про прийняття унікальних викликів і можливостей, які приходять із лідерством бренду, який все ще формує свою ідентичність у швидко мінливому автомобільному ландшафті. У той час як Audi спирається на більш ніж столітню історію, Polestar народився в 2017 році, зробивши його менш обмеженим традиціями, але також терміново вимагаючи вироблення власної унікальної мови дизайну.
«Якщо виробник має 100-річну історію, ви завжди можете посилатися на елементи своєї ДНК, які цінуються громадськістю», — зазначає Ремерс. «Домогтися успіху бренду без такої багатої історії є складнішим завданням».
Це завдання ускладнюється тим, що Polestar є виключно електричним брендом і потрапив у лабіринт коливань попиту на них. Продажі компанії зростали нерівномірно, а ціна її акцій впала, що призвело до зміни керівництва, зосередженого на збільшенні продажів, а не просто на підвищенні впізнаваності бренду. Ремерс вважає свій досвід у складній структурі Volkswagen Group безцінним у цьому контексті.
Він наголошує, що для Polestar «ясність — головне» при розробці напрямків дизайну та визначенні того, що відрізняє його від таких конкурентів, як Volvo (з якою Polestar ділиться деякими технологіями) та Audi. Незважаючи на те, що Polestar є частиною Geely, Polestar має значний ступінь автономності. Ця незалежність дозволяє Römers удосконалювати основні цінності бренду: дизайн, ефективність і стійкість – триєдиність, яку він вважає керівним принципом для всіх майбутніх дизайнерських рішень.
Ознакою продуктивності є майбутній Polestar 5 (яка вже була представлена у готовій до виробництва версії), суперседан; він задає тон для наступних моделей, таких як відкладений компактний позашляховик Polestar 7, перший автомобіль, задуманий Ремерсом з нуля. Він натякає на більш горизонтальну та динамічну естетику з низьким силуетом та гладкими лініями, особливо для позашляховиків, щоб візуально та стилістично вирізнити Polestar від численних конкурентів.
Roemers уникає агресивних дизайнів, які зараз популярні в автомобільній промисловості.
«Автомобілі мають бути надзвичайно привабливими й не лякати людей», — пояснює він. «Поточна тенденція полягає в тому, що виробники автомобілів створюють автомобілі зі слоганом «Я тут», а ми цього не хочемо».
Натомість мова дизайну Polestar буде схилятися до «прогресивного» — готового до майбутнього, але доступного, виразного, але не лякаючого. Це сміливий баланс, щоб передати технологічний прогрес, залишаючись узгодженим зі шведською спадщиною бренду, де інновації обмежені стриманістю.


































