Головний дизайнер Polestar робить ставку на еволюцію

19

Новий головний дизайнер Polestar, Максиміліан Міссоні Ромерс, має чітке бачення шведського виробника електромобілів: еволюція, а не революція. Перейшовши з Audi, де він очолював відділ зовнішнього дизайну зі 150 осіб, Ремерс тепер керує меншою командою з 61 людини в Гетеборзі.

Цей крок стосується не лише звикання до меншої робочої групи; мова йде про прийняття унікальних викликів і можливостей, які приходять із лідерством бренду, який все ще формує свою ідентичність у швидко мінливому автомобільному ландшафті. У той час як Audi спирається на більш ніж столітню історію, Polestar народився в 2017 році, зробивши його менш обмеженим традиціями, але також терміново вимагаючи вироблення власної унікальної мови дизайну.

«Якщо виробник має 100-річну історію, ви завжди можете посилатися на елементи своєї ДНК, які цінуються громадськістю», — зазначає Ремерс. «Домогтися успіху бренду без такої багатої історії є складнішим завданням».

Це завдання ускладнюється тим, що Polestar є виключно електричним брендом і потрапив у лабіринт коливань попиту на них. Продажі компанії зростали нерівномірно, а ціна її акцій впала, що призвело до зміни керівництва, зосередженого на збільшенні продажів, а не просто на підвищенні впізнаваності бренду. Ремерс вважає свій досвід у складній структурі Volkswagen Group безцінним у цьому контексті.

Він наголошує, що для Polestar «ясність — головне» при розробці напрямків дизайну та визначенні того, що відрізняє його від таких конкурентів, як Volvo (з якою Polestar ділиться деякими технологіями) та Audi. Незважаючи на те, що Polestar є частиною Geely, Polestar має значний ступінь автономності. Ця незалежність дозволяє Römers удосконалювати основні цінності бренду: дизайн, ефективність і стійкість – триєдиність, яку він вважає керівним принципом для всіх майбутніх дизайнерських рішень.

Ознакою продуктивності є майбутній Polestar 5 (яка вже була представлена ​​у готовій до виробництва версії), суперседан; він задає тон для наступних моделей, таких як відкладений компактний позашляховик Polestar 7, перший автомобіль, задуманий Ремерсом з нуля. Він натякає на більш горизонтальну та динамічну естетику з низьким силуетом та гладкими лініями, особливо для позашляховиків, щоб візуально та стилістично вирізнити Polestar від численних конкурентів.

Roemers уникає агресивних дизайнів, які зараз популярні в автомобільній промисловості.

«Автомобілі мають бути надзвичайно привабливими й не лякати людей», — пояснює він. «Поточна тенденція полягає в тому, що виробники автомобілів створюють автомобілі зі слоганом «Я тут», а ми цього не хочемо».

Натомість мова дизайну Polestar буде схилятися до «прогресивного» — готового до майбутнього, але доступного, виразного, але не лякаючого. Це сміливий баланс, щоб передати технологічний прогрес, залишаючись узгодженим зі шведською спадщиною бренду, де інновації обмежені стриманістю.

Попередня статтяПосилення запобігання вибоїнам? Уряд Великобританії налаштований на вирішення проблеми ремонту доріг
Наступна статтяГарячий новий Volkswagen T-Roc R 2027 року з 328 к.с