Genesis знову захопив автомобільний світ захоплюючим концепт-каром Magma GT. Представлений разом із майбутньою похідною моделлю GV60 Magma, автомобіль є сміливим провісником амбіцій корейського бренду класу «люкс» щодо високої продуктивності. Якщо Genesis втілить цей дизайн у життя, відомим німецьким автовиробникам буде на що подивитися.
Заява про дизайн
Концепція Magma GT — це не просто черговий шоу-кар, це заява про наміри. Візуально він розвиває ідеї, представлені в X Gran Berlinetta Concept, зберігаючи при цьому агресивний, присадкуватий силует, що нагадує класичні великі турери. Фірмовий дизайн освітлення «Two Line» простягається навколо передніх крил, а кузов оздоблено яскравим магма-помаранчевим кольором, натхненним вулканічними ландшафтами Кореї.
На відміну від GV60 Magma, який є трековим кросовером, GT Concept однозначно є спортивним автомобілем. Він має екстремальні аеродинамічні елементи, збільшені колісні арки та гоночний задній дифузор, що свідчить про серйозні спортивні амбіції.
Можливості трансмісії
Genesis ще не розкриває точні характеристики трансмісії концептуального Magma GT. Однак його попередник, X Gran Berlinetta, був задуманий з гібридною системою, яка поєднує передній/центральний двигун V6 з електричною підтримкою, виробляючи приголомшливі 799 кВт (1071 к.с.) і 1337 Нм крутного моменту.
Незрозуміло, чи буде GT Concept слідувати цьому, використовуючи подібну гібридну установку, чи вибере високопродуктивну повністю електричну трансмісію. Платформа наступного покоління «eM» компанії може стати життєздатним варіантом, якщо вони вирішать перейти на електрику.
Мільйонне питання: чи буде це зроблено?
Залишається велике питання: чи буде Genesis робити цей автомобіль? Головний креативний директор Люк Донкервольке має досвід просування дизайнів, які досягають стадії виробництва. Сам бренд описує Magma як «експериментальну подорож», що вказує на його намір втілити ці концепції в реальність.
На даний момент Genesis не має флагманської моделі, яка б визначала його спортивні характеристики. Конкуренти, такі як BMW, Mercedes-AMG і Audi, пропонують високопродуктивні купе, які є основою їх лінійок преміум-класу. Оскільки Genesis наразі не має дводверного купе у своїй лінійці, серійна Magma GT зробила б потужну заяву про їх позиціонування в сегменті продуктивності класу люкс.
Наразі ентузіасти можуть лише захоплюватися та сподіватися, що Genesis втілить цю надзвичайну концепцію в життя. Magma GT — це не просто красивий дизайн, це важливий крок у становленні бренду як серйозного гравця на ринку потужних автомобілів.

































