Roborock Polestones продала 20 000 автомобілів завдяки попиту на Близькому Сході

1

Компанія Roborock, яка в першу чергу відома своїми роботами-пилососами, досягла значної віхи зі своїм автомобільним брендом Polestones: 20 000 автомобілів, вироблених і проданих за два роки на ринку. Незважаючи на скромні загальні показники виробництва китайського виробника NEV (автомобілів з новою енергією), компанія повідомляє про збільшення ефективності виробництва на 150 відсотків у порівнянні з минулим роком і зростання продажів протягом одинадцяти місяців поспіль.

Глобальне розширення з акцентом на високомаржинальні ринки

Polestones не зосереджується на продажах у Китаї. Натомість бренд активно розвивається на міжнародному рівні, особливо на Близькому Сході. Поставки за кордон почалися в січні минулого року, і протягом дванадцяти місяців було відправлено 10 000 одиниць. Станом на листопад на регіон, а саме на ОАЕ, Саудівську Аравію, Катар і Кувейт, припадає 70% від загального обсягу продажів Polestones.

Ця стратегія виглядає успішною, оскільки Polestones продає за преміальною ціною на Близькому Сході. Polestones 01 коштує близько 78 400 доларів США в Саудівській Аравії, що майже вдвічі дорожче, ніж у Китаї. Дані китайського ЗМІ Leikeji показують, що Polestones 01 захопив понад 15% частки ринку в сегменті розкішних позашляховиків в ОАЕ за ціною понад 70 000 доларів США у період з січня по жовтень цього року, увійшовши до трійки лідерів. Важливо відзначити, що поліція Дубая представила Polestones 01 як свій офіційний патрульний автомобіль разом із такими відомими брендами, як Land Rover.

Зосередьтеся на розкоші з новою моделлю Adamas

У жовтні Polestones представила свою флагманську розкішну модель SUV Adamas в Абу-Дабі. Компанія також представила налаштований “Royal Edition” спеціально для близькосхідної знаті за ціною близько 139 900 доларів США. Цей крок підкреслює прагнення Polestones орієнтуватися на заможних клієнтів у регіоні.

Стабільне зростання, незважаючи на відхід засновника

Незважаючи на те, що засновник Чан Цзін видалив свої облікові записи в соціальних мережах на початку цього року, що викликало сумніви щодо стійкості бренду, Polestones підтримує стабільні щомісячні продажі понад 1000 одиниць з березня. Хоча обсяги виробництва китайського стартапу NEV залишаються низькими, бренд демонструє ознаки стабільного зростання та високого попиту.

Успіх Polestones є прикладом домінування на ринку ніші. Зосередившись на високоприбуткових регіонах, особливо на Близькому Сході, компанія створила стійку бізнес-модель, незважаючи на відносно невеликі обсяги виробництва. Майбутнє бренду залежить від подальшого розширення та покращення позиціонування в сегменті luxury.

попередня статтяОстанній рубіж механічної коробки передач: 7 нових автомобілів і 3 вживані діаманти, які все ще мають механічну коробку передач