Огляд про мотоциклі

Обзор о мотоцикле
Працює система активного управління гальмовими зусиллями в поєднанні з підсилювачем гальм. Інновація полягає в тому, що тут використовується електронна система регулювання положення дросельної заслінки, яка на виході допомагає досягти рівномірного, природного відгуку від мотора. Удосконалено і вигляд самого «серця» байка. V-подібний двигун, рідинне охолодження, значно збільшений хід поршня, обсяг, досягає 1700 кубів… Все це в сукупності істотно забезпечує безпосереднє зростання крутного моменту, а також потужності для найбільш ефективного обгону.
Також хочемо вам порекомендувати страница источника
Передній з обтічників закріплений безпосередньо до рами, тому всі види вібрацій автоматично перенаправляються на сам кузов мотоцикла, а не на його рукоятку. Даний фактор істотно знижує стомлюваність водія у тривалих поїздок. А захисні щитки, які сконструйовані для ніг, мають додаткові отвори, що пропускають потік повітря, змінюючи його інтенсивність. Якщо у райдера багаж, його можна буде вмістити в закривається багажник, розрахований на 50 літрів. Для прикладу, туди цілком можна покласти два шолома.
Кофри з боків також досить місткі. Кожен з них має об’єм 38 літрів. Ну а біля керма є маленькі «перчаточницы», які досить зручні для того, щоб зберігати в них всяку мелочевку: предмети, аксесуари і так далі. Навіть роз’єм під I – pod є. Сам коннектор ж купується окремо і у комплект даного байка не входить. Для особливо вимогливих байкерів на даній моделі є управління круїз-контролем, яке відбувається завдяки своєму розташуванню на правій рульової ручці керма, що дуже зручно. Активація цієї системи відбувається в діапазоні від 47 до 137 кілометрів на годину під час їзди на третій передачі або вище.
Якщо вичавлюється важіль, що відповідає за гальма або зчеплення дана система просто відключається. Ще один варіант її відключення – знизити швидкість залишаючи дросельну заслінку повністю відкритою. Панель приладів досить різноманітна. Тут можна знайти індикатор, який показує включену передачу, годинник, одометр, цілих два лічильника, фіксуючих вже пройдений шлях, лічильник, що регулює запас ходу, а також витрата палива, наближений до останньої. Вбудована аудіо-система складається з двох динаміків, радіо. Підтримує підключення до неї I – Pod, XM – тюнера, а також СВ – радіо.