Легендарний NSX Reborn: Pininfarina та JAS Motorsport представляють Restomod ‘Tensei’

1

Оригінальний Acura/Honda NSX займає легендарне місце в історії автомобілебудування. Друге покоління моделі заслужило повагу, але так і не досягло культового статусу оригіналу в 1990-х. Тепер італійська дизайнерська фірма Pininfarina та гоночний гігант JAS Motorsport повертають ікону до життя за допомогою приголомшливого сучасного рестомоду під назвою «Tensei».

Відродження легенди

Проект «Tensei» не передбачає створення нових автомобілів; він спрямований на вдосконалення існуючих. JAS Motorsport постачає оригінальні шасі першого покоління NSX і оснащує їх ексклюзивними кузовами з вуглецевого волокна, розробленими Pininfarina. Цей підхід зберігає дух оригіналу, наповнюючи його сучасними характеристиками та естетикою.

Знайомий, але оновлений дизайн

Повні фотографії екстер’єру демонструють точне відтворення культового вигляду NSX. Автомобіль зберіг свій характерний силует, але з тонкими, але значними вдосконаленнями. Серед них елегантна світлодіодна оптика, сучасні колеса та бренд JAS Motorsport. Особливо приємно, що висувні фари – визначальна риса оригіналу – залишилися недоторканими, на велике полегшення ентузіастів.

Продуктивність і двигун

Під капотом Tensei зберіг оригінальний 3,0-літровий двигун V-6 NSX. Однак JAS Motorsport обіцяє значні вдосконалення для досягнення «найвищого рівня потужності, крутного моменту та чутливості». Двигун буде поєднуватися виключно з шестиступінчастою механічною коробкою передач, що є символом чистого водіння, яким славився NSX.

«Tensei буде оснащено передовими технологіями та передовою механікою, отриманими зі світу конкуренції, де JAS досягла світового визнання та успіху за останні 30 років». – JAS Motorsport

Ексклюзивність і ціна

Виробництво «Tensei» буде суворо обмеженим, забезпечуючи ексклюзивність для покупців. Хоча точні характеристики продуктивності та ціни залишаться невідомими до наступного року, очікується, що restomod коштуватиме від шести до семи цифр. Рестомоди такого калібру рідко коштують дешево, і «Tensei» не є винятком.

Відроджений NSX — це поєднання ностальгії та сучасної техніки. Поєднавши культовий дизайн оригіналу з передовими вдосконаленнями продуктивності, Pininfarina та JAS Motorsport створили рестомод, який вшановує минуле та вітає майбутнє.

попередня статтяНове покоління Kia Seltos: представлено дизайн, підтверджено гібридну силову установку
наступна статтяОстанній рубіж механічної коробки передач: 7 нових автомобілів і 3 вживані діаманти, які все ще мають механічну коробку передач