Наприкінці минулого тижня компанія tesla оголосила про завершення будівництва берлінського заводу gigafactory. Під час цього заходу стало відомо, що електромобілі model y, які будуть збиратися в німеччині, дійсно матимуть новий кузов, що складається всього з двох окремих частин. Сьогодні стало відомо, що ці електромобілі будуть мати вбудований в кузов новий акумуляторний блок з батарей типу 4680. Інформація стала відома після демонстрації складальних ліній німецького заводу-гіганта.
Деякий час тому ілон маск розповів, які переваги нового купе, яке буде використовуватися в кросоверах model y, що збираються в німеччині. Він являє собою конструкцію з двох литих деталей, між якими розміщується сам батарейний блок. Таким чином, вага електромобіля зменшився на 10%, а запас ходу збільшився на 14%. Що ще більш важливо, технологічний процес значно спростився, оскільки для складання одного і того ж кузова за новою технологією використовується на 370 компонентів менше. Демонстрація на берлінському заводі gigafactory показала, як виглядає конструкція нового купе з блоком батарей.
Сам акумуляторний блок 4680 став частиною корпусу, що з’єднує передню і задню частини шасі. Шасі разом з акумуляторним блоком є невід’ємною частиною купе, при цьому сидіння електромобіля кріпляться до самого акумуляторного блоку. Таким чином, виробництво моделі y було значно оптимізовано.