Вибираємо спортивний одяг.


Вибираємо спортивний одяг.
Вони повертаються в моду прямо з 80-х, б’ють усі рекорди популярності і в черговий раз розпалюють суперечки між противниками та прихильниками. В той час широко популяризувався культ тіла, тому демонстрація спортивної підтягнутою жіночої фігури з мінімумом одягу не вважалася чимось непристойним. Навпаки, завдяки такій культової персони як Джейн Фонду, аеробіка в легінси по ТБ стала поширеним явищем. На рубежі 90-2000х лосини кілька дискредитували себе, в основному завдяки людям, фігура яких, м’яко кажучи, не відповідала спортивним стандартам. Порівняно недавно стиль нормкор увійшов в моду, а в щоденному жіночому гардеробі стала знову з’являтися брендовий спортивний одяг: костюми для тренувань, толстовки, футболки, майки та інші зручні речі, які можна одягнути не лише в зал, але і для прогулянки по місту. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі кепка кожаная мужская купить.
Легінси теж повернулися в список трендів і навіть стали символом окремого модного напрямку. Вони не тільки підкреслюють всі достоїнства жіночої фігури, але й красномовно демонструють, що ви ведете активний і здоровий спосіб життя. Колір і дизайн теж мають значення, але сьогодні на ринку представлено таке розмаїття моделей, що цьому аспекту можна присвятити окрему статтю. Обмежимось простим радою: хочете вразити оточуючих – варто вибрати строкаті або легінси лосини з кольоровим асиметричним принтом, віддаєте перевагу класичну спортивний одяг – однотонні моделі з контрастними вставками підійдуть ідеально.
Такий вид спортивної жіночого одягу виготовляється переважно з еластичного текстилю, але це не означає, що навіть маленькі сумочки будуть добре розтягуватися і сидіти на фігурі. Якщо ви вирішили придбати лосини саме для тренувань у залі або пробіжок – важливо правильно визначити розмір. Для спортивних тренувань не підійдуть джинсові і шкіряні жіночі, ідеальний склад тканини: 80% нейлону і 20% спандекс. Синтетичний текстиль не перешкоджає нормальному повітрообміну і не накопичує вологу.