Новий Ford Focus випробували теплом і холодом

123

В лабораторії кліматичних випробувань центру досліджень і розробок Ford в Дантона (Ессекс, Англія) був випробуваний новий Ford Focus. Клацнувши вимикачем, фахівці лабораторії можуть підняти температуру до 55 градусів Цельсія або, з допомогою 28 тонн холодоагенту, змусити ртутний стовпчик термометра опуститися до льодових душу мінус 40 градусів.

«У лабораторії кліматичних випробувань ми можемо відтворити майже будь-які кліматичні умови, з якими новий Ford Focus буде стикатися при повсякденній експлуатації. Температури можна регулювати в межах від -40 до +50 градусів Цельсія; в залежності від температури може бути досягнута відносна вологість, рівна 100%; спеціальні лампи будуть симулювати найсильніше сонячне випромінювання, що діє на екваторі, а дві аеродинамічні труби при необхідності розженуть повітря до швидкості 225 км / год. Новий Ford Focus провів у цій лабораторії тисячі годин для того, щоб навчитися витримувати будь-які випробування, яким його може піддати природа, – розповідає фахівець з кліматичних випробувань Брюс Фекеттл.

Лабораторія містить чотири камери для кліматичних випробувань, шість камер з високою вологістю і цех для підготовки автомобілів. У цій лабораторії також передбачені навіть дві «висотні» камери, які здатні симулювати умови, існуючі в межах від 100 м нижче рівня моря до 4 тис. м вище рівня моря.

«Одна з наших трас для висотних випробувань — гірська дорога Гросглокнер (Австрія), але в лабораторії ми можемо відтворювати ухили цієї траси, регулювати атмосферний тиск таким чином, щоб вона точно відображала зміни висоти. Коли ми проводимо випробування в умовах висот 3 тис. метрів, наші інженери-випробувачі користуються кисневими масками для зменшення небезпеки появи висотної хвороби.

«Головна перевага проведення випробувань в лабораторії полягає в тому, що тут ми можемо дуже точно відтворювати бажані умови в будь-який час року. Температура може відтворюватися з точністю плюс-мінус 0,6 градуса, відносну вологість — з точністю плюс-мінус 0,7 відсотка, а висоти — з точністю плюс-мінус 10 м», – кажуть представники Ford.

«Звичайно, дуже небагато власники зіткнуться з екстремальними умовами, воссоздаваемыми в Дантона, проте приємно знати, що Focus не підведе свого власника навіть при самій несприятливій погоді. Тут ми пропускаємо автомобілі через пекло, щоб наші покупці ні насолоджувалися їздою в різних кліматичних умовах, — додає Фекеттл. — Нам ще необхідно провести випробування у віддалених регіонах, щоб оцінити вплив дорожніх покриттів різних типів. Наприклад, нам потрібні замерзають взимку шведські озера для точного налаштування систем контролю тяги, систем перерозподілу крутного моменту між передніми колесами і ESP».