Вона спирається на дані дослідження. Якщо ви пропустите або переплутаєте якісь кроки, стратегія працювати не буде. Крім того, є свої нюанси. Звичайно, ви професіонал у своїй справі. Але часто це зовсім не ті навички, які потрібні для запуску і просування успішного бізнесу. Уявіть, у вас зламався холодильник. Замість того, щоб зателефонувати майстру, ви починаєте вивчати мистецтво ремонту побутової техніки. Швидше за все, наступного разу (у разі успіху) ваш холодильник зламається не раніше, ніж через 5 років. Отже, час на вивчення ви витратили даремно. Зосередьте бізнес на аудиторії. Практикуйте це! Ваші потенційні клієнти повинні бачити відображення самих себе у вашому бізнесі.
Їх цікавить те, що ви можете їм запропонувати. Використовуйте ці 5 способів, щоб детально вивчити вашу цільову аудиторію. Якщо у вашій ніші вже є гучні імена, то, швидше за все, вона працює і там є клієнти. Про решту ви дізнаєтеся в наступних постах серії. Важливо! Перші 2 етапу, швидше за все, не принесуть миттєвий дохід, але зажадають вкладення коштів і часу. Це залежить від ваших технічних умінь і можливостей. Чим більше зусиль будете прикладати, тим швидше отримаєте прибуток. Якщо відповідь «Ні», міняйте свій план. Це особливо важко в перший час, коли немає відчутного доходу.
Додому З чого почати свій бізнес.
З чого почати свій бізнес.
5-2-2018