Запобігаємо витік інформації

64

Є відома і древня як світ істина – хто володіє інформацією про ворога, той може, є більш конкурентоспроможним. Тому для того, щоб запобігти витоку інформації потрібно забезпечити певний контроль і систему безпеки, але це стосується не тільки персоналу.

В даний час навіть невелика компанія користується інтернетом, пересилаючи документи по внутрішній мережі або ж відправляючи їх іншим організаціям, але тут потрібен особливий захист. Адже втрата або розголошення певної інформації може завдати більше шкоди, ніж поломка обладнання.

Але що робити, щоб передача конфіденційної інформацією залишилася тільки між відправником і одержувачем, а не стала відома ще кому-небудь?

Звичайно, можна побудувати захищену корпоративну мережу, але це досить дороге задоволення, та й до того ж вона вимагає постійного контролю та доопрацювання. Дозволити собі таке можуть лише деякі підприємства і організації.

Щоб обійтися малими витратами для створення максимальної безпеки внутрішня мережа повинна бути замкнутою, а для виведення документів на принтер встановити спеціальний міжмережевий екран, який буде контролювати вихідну інформацію з комп’ютерів.

Але що робити з інтернетом?

Адже часто обмін документами і різної важливою інформацією відбувається через всесвітню мережу інтернет. Для цього можна скористатися послугами такої компанії як «iDeals Solutions», вона займається тим, що надає, що надає послуги у вигляді віртуальної захищеної кімнати – це спеціальне віртуальне додаток завдяки якому можна здійснювати безпечний обмін інформацією. І не тільки, скориставшись такою віртуальною кімнатою, ви зможете спокійно провести конференцію або операцію, не побоюючись, що може статися витік інформації.

Оnline data room – дозволить вам бути впевненими що передані документи потраплять лише до одержувачі і ні до кого більше. Звичайно, можна поїхати самому в компанію партнера, але іноді операції проводяться між компаніями, які знаходяться не те що в різних містах, а на різних континентах, а поїздка туди і назад це втрата грошей і часу.

Пам’ятайте, що безпечний обмін документами – це, перш за все збереження вашого майна, репутації, таємниці організації і так далі. Тому не нехтуйте і скористайтеся послугами професіоналів.

* На правах реклами