«Мерседес-Бенц» представив нове покоління автомобілів С-Класу

705

До весни 2011 р. з’явиться нове покоління автомобілів «Мерседес-Бенц» С-Класу. Як передня, так і задня частина кузова цього мегабестселлера набули ще більш виразний вигляд. Нова приладова панель з високоякісної рифленою поверхнею і стильними декоративними елементами підкреслює факт виконання інтер’єру на рівні преміум-класу, особливо у поєднанні з запропонованим в якості опції кольоровим дисплеєм високого дозволу, вбудованим в комбінацію приладів. Вдалося значно знизити витрату палива – на 31% в максимумі. Підвищити економічність дозволили нові двигуни, вдосконалена автоматична коробка передач 7G-TRONIC PLUS, а також система «Старт-стоп ECO» (доступна не в усіх країнах). Десять нових допоміжних систем – починаючи від системи контролю ступеня втоми водія ATTENTION ASSIST і закінчуючи системою адаптивного круїз-контролю DISTRONIC PLUS – стали тепер доступні для автомобілів даного класу. Телематика нового покоління відрізняється, зокрема, наявністю доступу в інтернет і тривимірної навігацією з динамічно мінливих моделями міст.

В цілому новітнє покоління автомобілів Mercedes-Benz C-Класу відрізняється від попереднього покоління більш ніж 2000 нововведеннями. Вихід седана і універсала С-Класу на європейський ринок відбудеться в березні 2011 р. В Росії перші автомобілі нового С-Класу з’являться також навесні 2011 р. Поряд з базовою версією – тепер з серійно встановлюються шкіряним рульовим колесом – основу для індивідуалізації автомобілів С-Класу утворюють лінії виконання ELEGANCE і AVANTGARDE. Обидві лінії виконання розрізняються тепер ще сильніше.

«Мерседес-Бенц» представил новое поколение автомобилей С-Kласса

Світовий дебют поточного покоління автомобілів С-Класу відбувся в березні 2007 р. З тих пір більше мільйона їх примірників знайшло своїх власників. З моменту виходу на ринок в 1982 р. першого представника С-Класу (тоді він ще називався Mercedes-Benz 190) всього в даному сегменті було продано понад 8,5 млн автомобілів.

«Мерседес-Бенц» представил новое поколение автомобилей С-Kласса

Передній бампер придбав тепер більш виразний і спортивний вигляд. В цілому передня частина кузова перетворилася у відповідності з новою мовою дизайну марки Mercedes-Benz. Центральний її елемент – решітка радіатора – отримала ще більш потужну формальну підтримку від бампера. Середня вентиляційний отвір, v-образно розкриваючись догори, оптично утворює несучу опору для решітки радіатора. З центру, де зароджується спортивна стреловидность кузова, виходять виразні бічні панелі. Ці панелі (під фарами головного світла) ліворуч і праворуч переходять в лінію «характеру», формуючи тим самим зв’язок з дизайном бічній частині кузова. Бічні повітрозабірні отвори в бампері, розташовуючись тепер ще нижче, викликають враження, ніби автомобіль обіймає дорогу.

«Мерседес-Бенц» представил новое поколение автомобилей С-Kласса

Седан і універсал отримали новий капот з алюмінію, що сприяє зниженню загальної маси автомобіля, а значить, і скорочення витрати палива. Контур капота в області свого прилягання до фар і решітки радіатора, ще сильніше, ніж раніше підкреслює стреловидность передньої частини кузова. У поєднанні з по-новому оформленими фарами це додає їй ще більш виразний вигляд.

«Мерседес-Бенц» представил новое поколение автомобилей С-Kласса

Форма виконаних з прозорого скла фар змінилася: вони виглядають тепер ще спортивнее й рішучіше, а також у поєднанні з капотом, гратами радіатора і бампером сприяють стріловидності передньої частини кузова. Це враження посилюється за рахунок як зовнішньої, так і внутрішньої форми корпусу фар. Прецизійність виконання і чергування матових і глянсових поверхонь відображає актуальність дизайну фар. Галогенова фара головного освітлення характеризується класичним розташуванням «ближнє світло – скраю, дальнє світло – всередині», а покажчик повороту непомітно розмістився в крайньому верхньому куті, в області примикання до крила кузова.

«Мерседес-Бенц» представил новое поколение автомобилей С-Kласса

При замовленні доступні в якості опції біксенонових фар з інтелектуальною системою управління зовнішнім освітленням Intelligent Light System (ILS) ефект глибини посилюється за рахунок паралельного розташування світлових модулів. Яскравий акцент в нічному дизайні автомобіля робить габаритний вогонь нетривіальною С-подібної форми. За ним розташовується ліхтар «бічного» світу, який тягнеться до зовнішнього краю модуля головного освітлення. Своєрідний цоколь в нижній частині фари головного освітлення утворює горизонтальний вказівник повороту, виконаний з широкодіапазонних мерехтливих світлодіодів. А денний ходовий вогонь на світлодіодах, розташований вертикально в бампері, робить автомобіль С-Класу легко пізнаваним навіть здалеку.

Світлові межі та розділові лінії заднього бампера модифіковані таким чином, що седан і універсал здаються ззаду ще ширше, ніж раніше. Ці зміни стають ще очевиднішими, насамперед, за рахунок більш крутого підйому світлових граней до заднім ліхтарям. Суцільна світлова грань на верхній частині заднього бампера, майже заходять на боковини кузова, оптично з’єднує задню частину кузова зі сторонами, підкреслюючи її спортивний характер. Перетворившись, задні ліхтарі тепер ще більш елегантно вписані в задню частину кузова за рахунок суцільного зовнішнього скла. Характерний меандрових візерунок на поверхні переноситься всередину фари, викликаючи асоціації з попередниками даного модельного ряду. Ефект особливої глибини фари досягається за рахунок розташування в центрі світлодіодного покажчика повороту, який, здається, ширяє на тлі червоної верхній і нижній смуг, чиї світлодіоди сидять в модулі глибше. Ще більш ефективним розпізнавальним ознакою задні ліхтарі виявляються вночі.

Маючи коефіцієнт аеродинамічного опору cx= 0,26, автомобіль володіє площею лобового опору cx x A = 0,57 м2.

Головним завданням при роботі над дизайном інтер’єру було по-новому оформити приладову панель – так, щоб у підсумку знайти сильне, спортивне і високоякісне рішення. Одночасно з цим декоративне оздоблення салону отримала ще більш благородне виконання. Поверхні органів управління тепер більш тонко оброблені і гальванизированы. Козирок комбінації приладів за рахунок свого ступеневої подовження охоплює тепер і центральний дисплей. Таким чином, комбінація приладів і непомітний світлова грань простягаються аж до боку переднього пасажира. Центральні дефлектори трапецієподібної форми і крайні округлі дефлектори прикрашені декоративними елементами з гальванічним покриттям.

Важливим компонентом по-новому оформленої приладовій панелі є великий елемент декоративного оздоблення. Цей елемент, розташовуючись на всьому просторі від центрального до крайнього дефлектора на боці переднього пасажира, надає салону відчуття особливої ширини. Верхня частина приладової панелі, придбавши нову текстуру, триває праворуч та ліворуч, переходячи в облицювання дверей.

Комунікаційно-інформаційні пристрої нового покоління отримали панель управління з ефектними сріблястими клавішами. У поєднанні з матовими перемикачами, яскраво відполірованими поверхнями і новим контролером з рифленою головкою вони підкреслюють більш високий рівень обробки інтер’єру. Поряд з телематикою нового покоління, який перетворився З-Клас отримав також нову комбінацію приладів з вбудованим дисплеєм. На водія дивляться три колодязі приладів, чиї зовнішні кільця мають гальванічне покриття і тим самим явно підтверджують прихильність С-Класу спортивної ідеї.

Пояснювальна автомобіля на рівень преміум-класу підкреслює нове покоління рульових коліс, що дебютували на новому CLS і доступних тепер для спортивної лінії виконання AVANTGARDE С-Класу. Рульове колесо з хромованою центральної спицею підсилює атмосферу вишуканої спортивності, що панує в салоні автомобіля С-Класу.

Лінії виконання ELEGANCE і AVANTGARDE розрізняються тепер ще сильніше. Досягається це, зокрема, за рахунок використання нових варіантів декоративної обробки «ясен коричневий», або «корінь горіха темний» (у разі ELEGANCE) і «алюміній сатинований», або «ясен чорний глянцевий» (у разі AVANTGARDE). При виборі лінії виконання ELEGANCE на основі серійної встановлюється підголовник підвищеної комфортності, чиї бічні підтримують виступи можуть регулюватися по мірі необхідності.

Вдалося значно знизити витрату палива – на 31% в максимумі. Всі задньопривідні версії автомобіля С-Класу на основі серійної оснащуються функцією «Старт-стоп ECO» (доступна не в усіх країнах). Всі моделі тепер отримують позначення BlueEFFICIENCY, що говорить про те, що вони особливо ефективно звертаються з паливом і дбайливо ставляться до навколишнього середовища. Всі версії з автоматичною трансмісією, за винятком C 300 CDI 4MATIC, будуть оснащуватися вдосконаленої семиступінчастою коробкою передач 7G-TRONIC PLUS. Крім цього, з метою скорочення витрати палива у всіх нових варіантах трансмісії були оптимізовані передавальні відносини.

Всі бензинові версії отримують двигуни з безпосереднім уприскуванням. Родзинкою лінійки бензинових двигунів став мотор V6, що працює під капотом автомобіля C 350 BlueEFFICIENCY і відрізняється інноваційної та высокоэкономичной технологією BlueDIRECT. Саме на прикладі цього шестициліндрового агрегату найбільш виразно видно ривок в плані економічності. З одного боку, він помітно додав потужності і крутного моменту: так, двигун автомобіля C 350 BlueEFFICIENCY розвиває тепер 225 кВт (306 л. с.) і 370 Н•м (раніше – 215 кВт/292 л. с. і 365 Н•м). З іншого боку, істотно скоротився витрата палива: так, модель C 350 BlueEFFICIENCY споживає в середньому близько 6,8 л на 100 км, що на 1,5 л (31%) менше, ніж у попередниці – моделі C 350.

Попередня статтяТворці BlackBerry анонсували планшет PlayBook
Наступна статтяCanon анонсував 4 нових компактних фотокамери