Як взаємодіяти з клієнтами.

1-3-2018
Як взаємодіяти з клієнтами.

Збільшить конверсію вашого сайту і призведе вам нових клієнтів. Але, дуже важливо розуміти, що результат ви закриєте угоду чи ні дуже сильно залежить від менеджерів вашого відділу продажів. І, коли до вчинення правочину залишається буквально телефонний дзвінок, продаж не відбувається або відбувається тільки в 15% випадків. Найчастіше причина в менеджері. Саме тому так важливо правильно сказати, хто ви, звідки і з якого конкретно приводу телефонуйте, щоб ваш потенційний клієнт зрозумів це відразу. Якщо не поставити таке питання, то клієнт через 3-4 хвилини може сам сказати про це і попросити передзвонити, потім доведеться заново все повторювати. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі crm для малого бизнеса.
До холодних дзвінків це правило застосовується не завжди, такий тип розмов потрібно розглядати індивідуально, в залежності від виду бізнесу. Е-е-е, а-а-а, ну, як би, алло – все це слова-паразити, які ріжуть слух і можуть бути індикатором слабкою компетенції співробітника. Часто вони показують, що менеджер сам добре не знає суті послуги. Професіонал ні в якому разі не буде тягнути голосні. Ще одним індикатором некомпетентного співробітника послужать слова зі зменшувально-пестливими суфіксами. Наприклад, слова секундочка, заявочка. І готуйся пояснювати все заново. Компетентний співробітник ніколи не змусить клієнта повторювати, сам передасть колезі суть вашого питання.
А якщо менеджер в силах оформити заявку, внести зміни в поточну або яку-небудь іншу роботу за клієнта – краще йому це зробити самому. Такий підхід дозволить заощадити час обох сторін і підвищити лояльність клієнта. Головне правило постановки питання: якщо клієнт відповідає «не те і не так», то це менеджер неправильно задав питання. Компетентний співробітник задає питання розгорнуто і максимально зрозуміло, без використання незрозумілою клієнту термінології. Тому що вони можуть бути, але клієнт з якоїсь причини їх не може поставити. Перевірте, щоб це не були ваші менеджери.